Gjest Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg syned dette er den beste Maiden platen. Alle sangene innheolder det beste jeg ser i Iron Maiden og platen har en perfekt helhet og stemning i musikken. Jeg synes den er helt overlegen til de andre. Hva synes dere? Endret 3. november 2006 av Gjest Lenke til kommentar
sh- Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er enig med at det er en av de beste. Dette er vel første albumet de brukte keyboard i sangene. The Clairvoyant og Infinite Dreams er deilige å høre på. mitt favoritt album er vel Powerslave.. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Mye bra på den skiva ja, det er det ingen tvil om. Men jeg er ikke enig i at det er den klart beste plata til Maiden. Holder selv en knapp på Fear of the dark som den beste skiva deres. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg skal være enig i at SSOASS albumet er utrolig bra,og det bikker i den retning til å være av mitt favoritt album av Maiden. Men jeg har også veldig stor sans for Iron Maiden fra 80'. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Tittelsporet er blant Maidens noen sinne, men jeg syntes Can I Play With Madness ødelegger mye, er som å putte Fuel på Master of Puppets-skiva. Men, jeg liker Somewhere In Time bedre enn denne, så jeg vil si at denne skiva er nr. 2 for meg når det gjelder Maiden. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 R ikke øldskuul enåff, plx giev me Iron Maiden - Iron Maiden albumet.... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det er et fantastisk album. Jeg elsker det, selv om det ikke er min favoritt. Allikevel, en av de beste albumene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Et veldig godt maidenalbum. Synes også tittellåta er den beste på skiva. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Arrosiach skrev: Mye bra på den skiva ja, det er det ingen tvil om. Men jeg er ikke enig i at det er den klart beste plata til Maiden. Holder selv en knapp på Fear of the dark som den beste skiva deres. 7210288[/snapback] Fear Of The Dark er frykteleg oppskrytt. Svak skive. SSOASS er svært bra, men har langt opp til dei beste. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Nest etter Seventh son synes jeg Somewhere in time er best. Ellers liker jeg de nye veldig godt. Og jeg synes THe NUMBeR OF THe BeAST er veldig viktig for rocken. Jeg tror det har påvirket mye av musikken som kom etter. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Middels Maiden syns nå jeg. Alt jeg gadd å skrive akkuratt nå... Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har ikke fått hørt noe annet på albumet enn hos deg trevakt... det blir vell det neste jeg kjøper... utenom liker jeg godt Brave new World skiva og The Number of the Beast! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå