ChrchBrnr Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hei Igår kveld tenkte jeg at jeg skulle oppdatere min W810i, har sett rykter om at en ny oppdatering ville gi meg flash menyer etc. Min har desverre ENTRY på så jeg ville bare se om jeg fikk forandret noe. Hele prosessen gikk fint og for engangsskyld var det en oppdatering tilgjengelig. Så jeg fullfører den vellykket. Problemet er bare at når jeg har fått SIM kortet tilbake på plass og skal starte telefonen reagerer den overhodet ikke. Begynner å få ganske høy puls nå. Jeg starter opp igjen update servicen og prøver en gang til, får nå beskjed om at telefonen allerede har siste programvare , hjelp! Bruker nå www.google.com for å se om jeg kan finne en løsning men neida, ringte idag Sony Ericsson support, men nei fikk bare beskjed om å levere den til service. Noen som har opplevd det samme? og isåfall er det noe en kan gjøre selv? Service tar jo evigheter og jeg har ikke noe annen telefon å bruke i mellomtiden Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det er en egen tråd om SE w810i! Sjekk der! Lenke til kommentar
klb Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Du kan på de fleste steder få en lånetelefon mens mobilen din er på service. Ring der du kjøpte telefonen, evt der du skal levere den på service og hør om dette er mulig. Hvis du da ikke har funnet en annen løsning allerede.. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Du kan på de fleste steder få en lånetelefon mens mobilen din er på service. Ring der du kjøpte telefonen, evt der du skal levere den på service og hør om dette er mulig. Hvis du da ikke har funnet en annen løsning allerede.. 7218197[/snapback] Leverte den på fredag, fikk beskjed om 14dager ventetid De kunne tilby meg en råtten gammel siemens telefon, men jeg slår meg til ro med min gamle T630. Datteren min har egentlig fått den så det blir fett å gå rundt med prinsesse bakgrunn og bompibjørn ringelyd i 14 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå