ehauger Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hei! Tastaturet på min bærbare virker som om sliter litt med å holde på plass tastene, det jeg da lurer på er om det er mulig å få byttet til noe helt nytt. Har en Zepto Znote4200, og denne ville jeg gjerne fått nytt tastatur på. Noen som har noen forslag? Skal jeg kontakte Zepto/Netshop, eller er det bare å få tak i nytt tastatur og bytte etter egen evne..? Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Kontakt leverandør, eller eventuelt produsent for fremgangsmåte. Det er fullt mulig å skifte tastatur på bærbar. Jeg har gjort det mange ganger på ulike Dell maskiner. Vist du skal bytte tastatur selv så bortfaller garantien. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Huff, det var det jeg frykta. Da blir det å kontakte Netshop - siden Zepto-sidene peker dit. Pokker. :\ Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) NetShop har veldig god kundeservice. De hjelper deg helt sikkert. Tatatur for bærbare maskiner burde være lagervare eller skaffevare. Vist de ikke bare sender inn hele maskinen for deg da.. Endret 3. november 2006 av emalisti Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg sendte dem en mail, så får vi se hva som skjer. Eneste jeg vet er at tastaturet må byttes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå