Caddy Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Problem: Installerer en HP 2550n på skriverserveren. Greit. Testside kommer ut og den funker. Installerer en HP 1320 på skriverserveren. Greit. Testside kommer ut og den funker. Men nå funker ikke 2550`en. Reinstallerer drivere til 2550`en. Funker. Nå fungerer ikke 1320 skriveren(e). Noen kjente konflikter mellom 2550 og 1300 serien? Evt ukjente, som bare et fåtall kjenner til.. ? Høyreklikk->egenskaper på en 1320 gir: Function adress 0x4f55feed caused a protection fault. (exception code 0x00000005)Some or all property page(s) may not be displayed. og The "hp LaserJet 1320 PCL 6" printer driver is not installed on this computer. Some printer properties will not be accessible unless you install the printer driver. Do you want to install the driver now? Noen som vet hva servicen OPHB DCS Loader er for noe? Google gir meg ei side som jeg skjønner heller lite av... (hijackthis logg) Grunn til spørsmål: Jeg prøvde å restarte Print Spooler, og da måtte OPHB DCS Loader også restartes.... Oppdatering: Bytta ut PCL6 drivere med PCL5 drivere på 1300 serien, og da ser det ut til å gå greit... Endret 3. november 2006 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå