Skribenten_ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 hva gjør jeg.. jeg har glemt passordet til wondows.. må jeg reiinstalere windfows på nytt da? Lenke til kommentar
Snorrel Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Du kan starte opp i sikkerhetsmodus og logge på som administrator på pcen. Gå på kontroll panel --> bruker og skru av passordet for din bruker. Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 smør i vei Linux Live CD, finn fram SAM filen din og bruk john the ripper! Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 trykk CTRL+Alt+Del 2 ganger når du ser påloggingsnavnet ditt, skriv inn administrator som brukernavn og passordet til den kontoen i feltet for passord. Hvis du ikke har aning om Adm. passord prøv med blankt felt ... Hvis ikke dette funker, prøv noe ala Merovingian foreslår. A. Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Det Merovingian foreslår kan ta laaang tid. Få tak i noen programmer som lar deg resette admin passordet. Fixer ofte sånt hos klienter og da bruker jeg en cd som heter : Winternal ERD Commander Locksmith. Utrolig bra. Der kan du bytte passord og gjøre mange andre ting. Du finner den sikkert på www.google.com Endret 3. november 2006 av s7yle Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 vil ta litt tid ja, men det er 90% att det funker Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har en linux distro som ikke gjør annet enn å resete administrator passordet til admin. Men husker ikke hva den het... Litt morsomt at det er så dårlig sikkerhet i windows egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå