Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva synes du om utseendet på store bensinslukere?


Simen1

Hva synes du om utseendet på store bensinslukere?  

694 stemmer

  1. 1. Hva synes du om utseendet på store bensinslukere?

    • Jeg synes disse bilene (se bildene i linken) er utrolig pene og gir en stor statusstjerne.
      132
    • Jeg synes disse bilene er litt pene og gir litt status.
      140
    • Jeg synes de er hverken pene, stygge eller gir noen status.
      156
    • Jeg synes de er litt stygge.
      66
    • Jeg synes de er stygge, harry og gir lavere sosial status.
      140
    • Jeg brekker meg når jeg ser slike og vil heller kjøre søppelbil enn å bli sett i en slik.
      60


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke enig med noen av alternativene. SUV'ene er blodharry og for meg gir de ingen status, men siden det virker som om de fleste er uenig i dette og liker bilene, vil jo det si at det er en viss status å eie en.

 

Jeg synes de er stygge og harry, men til tross gir de status

 

"7-seterklassen" er bare stygg, men de føler jeg ikke gir noen status heller.

Endret av Jør2
Lenke til kommentar

Og det bildet der var jo så gresselig stygt at om noen sier den var pen eller gir status så gjør de det bare for å motsi ditt banale utspill mot mennesker med andre interesser og oppfatninger enn deg. :nei:

 

 

Har selv chevy pickup. Synes den er fet, men føler ikke den gir særlig status.

 

 

http://groups.msn.com/_Secure/0SgDsAu0V8ih...473576709708734

(og den bruker like mye drivstoff som BMW318' til fruen)

Endret av Not2Bright?
Lenke til kommentar

Jeg vil bare si at alternativene i avstemningen var veldig dårlig.

 

I metodefaget er noe av det første man lærer at man ikke skal ha todelte svaralternativer fordi folk ikke nødvendigvis har de samme preferanser som den som lager spørreskjema.

 

F.eks.

Jeg kan godt synes at en stor bensinsluker er pen, men jeg er ikke nødt å mene at den er et statussymbol. I motsatt fall kan jeg godt mene at store dyre bensinslukere er statussymbol uten at jeg synes de er noe vakker å se på.

 

Hvilke svaralternativ skal jeg velge i disse tilfellene?

Lenke til kommentar
Jeg vil bare si at alternativene i avstemningen var veldig dårlig.

 

I metodefaget er noe av det første man lærer at man ikke skal ha todelte svaralternativer fordi folk ikke nødvendigvis har de samme preferanser som den som lager spørreskjema.

 

F.eks.

Jeg kan godt synes at en stor bensinsluker er pen, men jeg er ikke nødt å mene at den er et statussymbol. I motsatt fall kan jeg godt mene at store dyre bensinslukere er statussymbol uten at jeg synes de er noe vakker å se på.

 

Hvilke svaralternativ skal jeg velge i disse tilfellene?

7224238[/snapback]

 

Helt enig med deg. Ingen av alternativene kunne svare for meg.

Lenke til kommentar

Men de har et formål. De går SATANSFORT! Og de har gode kjøreegenskaper, ser fantastiske ut.

 

Og du bruker ikke en Ford GT i daglig kjøring, grunnet bensinforbruket, og ingen bruker en TVR 350C hver dag, siden det er en TVR.

 

Det er mulig å kjøre en TVR 350C hver dag, og det kan gå bra hver dag i to år, men så gjør du EN feil, og du dør. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Men de har et formål. De går SATANSFORT! Og de har gode kjøreegenskaper, ser fantastiske ut.

 

Og du bruker ikke en Ford GT i daglig kjøring, grunnet bensinforbruket, og ingen bruker en TVR 350C hver dag, siden det er en TVR.

 

Det er mulig å kjøre en TVR 350C hver dag, og det kan gå bra hver dag i to år, men så gjør du EN feil, og du dør. Enkelt og greit.

7342079[/snapback]

 

Ehm.. Kan du ikke dø hvis du gjør en feil med dagligdagse biler da mener du?

Lenke til kommentar

Men gud, da.. det kan ikke sammenlignes.

 

Du kan dø på en sykkel om du sykler utenfor et stup.

 

Men TVR har tradisjonelt laget biler av glassfiber med en enorm motor, sendt den på markedet og funnet ut hvordan den kjører når de får klager fra eiere om hvor døde de er. De er direkte skumle. Og ikke veldig stabile.

 

TVRs er livsfarlige. Nyere modeller er bedre, men 350C er en eldre modell, og er tricky å kjøre.

 

Get it?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...