Tjohei Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det spiller veldig liten rolle hva Telltale markedsfører Sam & Max: Culture Shock som, så lenge de velger å selge det som et selvstendig produkt. De kan kalle det "episodebasert" eller hva de vil, men til syvende og sist er det bare den lave prisen som kan rettferdiggjøre den korte lengden. 7228134[/snapback] Jeg mener det har mye å si hva den som selger produktet sier at det er. Det er jo derfor folk blir provosert over sånne ting som Lumines på XBLA, hvor det er relativt dårlig spesifisert at du må ut med en god del mer grunker for å få hele opplevelsen. Her er Telltales flinke med å opplyse om at du ikke får et helt spill. Du får en episode. "Selger som" og "selger som", det er hva folk tror de kjøper som er essensen. Det mener jeg som sagt den gjør, noe jeg også påpeker i omtalen. Men jeg har rett og slett ikke mulighet til å la dette påvirke totalkarakteren. 7228134[/snapback] Greit nok. Men det høres ut på meg som "sluttkarakteren skal ikke påvirkes av prisen"-tankegangen ikke virker på episodebasert underholdning. Kanskje dere Gamer.no-gutter (og jenter) skal tenke litt over denne firkantede regelen i lys av nye trender (adresserer ikke deg direkte her...). Men det hører, som du sier, til i en annen tråd. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Da har jeg spilt gjennom episode 1. Vel verd de 9 dollarene ja, og at "spillet" var litt i korteste laget er selvsagt litt irriterende, men veldig forståelig. Generelt var stemningen veldig god, og jeg fikk helt klart sansen for mer adventure. Tiden har defor kommet til å fyre opp DosBOX/ScummVM og kjøre opp "Day of the tentacle" igjen -- la oss håpe det er like bra som det en gang var. 7209623[/snapback] Hehe, fikk ånden over meg og spilte gjennom DOTT tidligere i dag. Like bra som det alltid har vært. Var også positivt overrasket over dette nye S&M-spillet. Har generelt sett ikke vært noe fan av 3d-adventurespill, men her fungerte det veldig bra. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ja, det fungerte skikkelig bra! Nå har ikke jeg rundet det ennå.. men, jeg har spilt litt! Kjøpt hele pakka, har jeg også gjort.. Må si jeg fikk den gode gamle Sam & Max - feelingen over meg!! Likte stemmene og all ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg