Telcontar Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Tenkte jeg skulle anskaffe meg en god børste (Visible Dust Artic Butterfly) og en blåsebelg av god kvalitet, men ser at det er hovedsaklig Fotovideo/Fotomagasinet som har et nevneverdig utvalg (DDMR hadde også noe). Vil helst bestille dette innenlands, men hvis noen har en bra utenlandsk webshop så tar jeg gjerne imot tips på det også. Har sjekket på ebay (fant veldig lite) og BH (veldig godt utvalg), men prismessig blir det ikke så står forskjell. Er det virkelig ingen flere norske webshops som fører slike varer? Telcontar Endret 3. november 2006 av Telcontar Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Du kan jo prøve http://www.av-hardware.no/default.lasso Ellers finnes det mye om dette emnet her på Forumet - bruk søkefunksjonen Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 ok, takk for info. Fant ut jeg fant den beste pakken hos BH Photovideo. De har godt utvalg, den butikken du linket til, men jeg fant ikke helt det jeg var ute etter. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå