lonnj89 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hello Som tittelen sier har jeg problem med SPDA, når jeg setter den i dvd skuffen så begynner den å spinne i rundt, men så blir det stille, og det kommer frem på den dvd linjen at spillet er "UNPLAYABLE". Spilte det helt bra i går, ingen problemer og alle andre spillene funker! noen som har noe forslag om hva jeg skal gjøre? evt. hva som er problemet? Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har du sett etter om det er riper eller skitt på selve dvd-skiva? Skitt mår du tørke bort, har du synlige riper kan det funke med "tannkrem-trikset" Dette funker bra når man har riper på en dvd-skive.(egen erfaring) Ta en dæsj med Colgate eller lignende på skiva og puss FRA UTSIDEN INNOVER med en lofri klut. Altså fra periferien til sentret av skiva, ikke i sirkler! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Enten puss den og test igjen, har selv aldri prøvd tannkrem trikset, men om du ikke har lyst å prøve selv eller det ikke funker så be om å få bytte til en ny kopi av spillet. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Enten puss den og test igjen, har selv aldri prøvd tannkrem trikset, men om du ikke har lyst å prøve selv eller det ikke funker så be om å få bytte til en ny kopi av spillet. 7209029[/snapback] hm...får prøve det når jeg kommer hjem fra skolen. men egentlig så syns jeg plata såg fin ut men men, er jo et forsøk! takk for rakst svar Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Enten puss den og test igjen, har selv aldri prøvd tannkrem trikset, men om du ikke har lyst å prøve selv eller det ikke funker så be om å få bytte til en ny kopi av spillet. 7209029[/snapback] Good point! Hvis du ikke bor på landet og må ta "trains planes and automobiles" for å komme til butikken kan du sikkert stikke innom butikken og få en ny kopi. Hvis ikke anbefaler jeg tannkremtrikset, har selv løst unreadable dvdèr problemet med det hos flight simulator IX. Poenget er at man polerer bort riper, husk å skylle dvd`en godt Husk at du ikke kan bytte spillet inn ETTER at du har brukt tannkremtrikset:-) Det vises nemlig godt at den har vært polert:-) Det er et godt tegn at dine andre spill funker Da er det ikke boxen som skaper problemer, Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 En annen løsninger er å helle litt zalo på platen for så å gnu dette inn. Etter på skylder du av i lunkent vann og tørker den med noen mykt som ikke røyter. Fettet i zaloen vil legge seg i riper for så å gjøre dem mindre. Samtidig får du bort alt av smuss og fettmerker. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Enten puss den og test igjen, har selv aldri prøvd tannkrem trikset, men om du ikke har lyst å prøve selv eller det ikke funker så be om å få bytte til en ny kopi av spillet. 7209029[/snapback] Good point! Hvis du ikke bor på landet og må ta "trains planes and automobiles" for å komme til butikken kan du sikkert stikke innom butikken og få en ny kopi. Hvis ikke anbefaler jeg tannkremtrikset, har selv løst unreadable dvdèr problemet med det hos flight simulator IX. Poenget er at man polerer bort riper, husk å skylle dvd`en godt Husk at du ikke kan bytte spillet inn ETTER at du har brukt tannkremtrikset:-) Det vises nemlig godt at den har vært polert:-) Det er et godt tegn at dine andre spill funker Da er det ikke boxen som skaper problemer, 7209490[/snapback] hehe...bor på "landet" ja, det var broren min som bestilte det fra cdon.no, vet ikke hvordan det er med innsendig av spill der men, får sende dem en mail og spørre hva jeg skal gjøre med saken. Takker alle for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå