Ustedalen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Tenkte jeg skulle prove meg paa noen bilder som krever en del photoshop arbeid. Har sett bilder som ligner paa dette, saa jeg fikk lyst til aa prove meg selv. Selv ble jeg ganske fornoyd med resultatet. Hva synes dere? Tid brukt: 1-2 timer. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 ikke verst det derrane, bra jobbet med redigeringen oxo Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Uh, det var ekkelt Men det var vel meningen, så da har du fått til et bra bilde. Men jeg vet ikke om jeg likte skyggen på veggen, og høyrehånda ser også litt rar ut. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Takker for tilbakemelding. Uh, det var ekkelt Men det var vel meningen, så da har du fått til et bra bilde. Men jeg vet ikke om jeg likte skyggen på veggen, og høyrehånda ser også litt rar ut. 7209203[/snapback] Det var meningen aa faa det en smule ekkelt ja. Skyggene paa veggen mener jeg selv maa vaere der. Ellers saa blir det bare...rart! Ja, hoyrehanden min ser rar ut, men det er fordi jeg holder fjernkontrollen til kamera der og jeg maatte ha tilgang til den i senere bilder der jeg skulle sette inn haanden. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fint bilde! Effekten med venstre-hånden og trykken på ryggen er fint! Veldig bra, synes jeg.. Bakgrunnen kunne enda vært samme farge overalt. Blir for mørke i hjørnene.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Spennende idè, ok gjennomført. Føler at det er lite som kunne vært gjort for å gjøre det mye bedre. Prøv og eksperimenter mer, bildet i seg selv er jo ganske surreal så da kan man leke seg mye for det blir jo ikke unaturlig. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Takker. Jeg tror jeg skal prove meg paa flere slike bilder. Det er ufattelig morro, og jeg laerer noe av dette. Kom gjerne med tips til forbedringer. Edit: Jernlov, hva mener du kunne blitt gjort bedre? Endret 3. november 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå