Gå til innhold

gainward 7600GT noe å kjøre sli med?

nabbskall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, har et gainward 7600GT, lurte på om det er noe bra kort å kjøre SLI med? ville det lønne seg og kjøpe et til og kjøre sli, eller kjøpe noe bedre og senere kjøre sli?

takker for svar :)

7208613[/snapback]

Har hatt disse to

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319688

I SLI i sin tid, funker fint så lenge du har nyeste BIOS og drivere og selvfølgelig bruker SLI-broen riktig :D

Blir nok en del kjappere grafikk men ikke regn med noe utenom det vanlige, men jeg kan si at akkurat det kortet der var jeg ganske fornøyd med.

Som sagt med nyeste bios og alt skal det gå fint men hele opplegget har en større mulighet å krasje eller få en ujevn bilde av og til, men jag vedder på at det er lenge siden fikset i nyeste oppdateringene.

Lenke til kommentar
Hei, har et gainward 7600GT, lurte på om det er noe bra kort å kjøre SLI med? ville det lønne seg og kjøpe et til og kjøre sli, eller kjøpe noe bedre og senere kjøre sli?

takker for svar :)

7208613[/snapback]

Har hatt disse to

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319688

I SLI i sin tid, funker fint så lenge du har nyeste BIOS og drivere og selvfølgelig bruker SLI-broen riktig :D

Blir nok en del kjappere grafikk men ikke regn med noe utenom det vanlige, men jeg kan si at akkurat det kortet der var jeg ganske fornøyd med.

Som sagt med nyeste bios og alt skal det gå fint men hele opplegget har en større mulighet å krasje eller få en ujevn bilde av og til, men jag vedder på at det er lenge siden fikset i nyeste oppdateringene.

7208782[/snapback]

javell :) takk for svar, noen som aner hvor jeg får tak i samme kort som jeg har? finner ikke helt samme på komplett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...