Gå til innhold

NWN2 - Enspillerdelen; Hvordan er den?

Anbefalte innlegg

Jeg har heller ikke vært borti noen bugs, men har lest at det er en del. Til og med én som kan stoppe opp hele progressen, slik at du må loade fra et tidligere punkt.

På en annen side så er utviklerne aktive på det offisielle forumet, og har sagt ifra at de er klar over dem, og at alt forhåpentligvis skal bli fikset i de neste patchene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er rett å slett for mye bugs i dette spillet....

7231283[/snapback]

Fint om du kan være litt konkret, og kanskje komme med noen eksempler?

Jeg har faktisk ikke vært borti en eneste bug ennå, og jeg har spilt mye siden torsdag.

7232019[/snapback]

Vis du leser i de tidligere postene nevner eg dem :)

Det e bugs med quest som ikke lar seg gjøre (både side quest og main)

Den siste var når du skal ta et dokument i wearhouse i neverwinter. act 1, jeg klarer ikke å få tak i dem, de bare ligger der etter du har tatt han trollmannen der inne, etter å loadet ca 10-15 ganger kom jeg videre. Så sliter jeg med endel item bug, item som blir hengende igjen i invetoryen, da kan man verken droppe eller ta dem på, også så henger de seg når de har de på deg, slik at spillet tror den er tom men den er forsatt opptatt, altså du ikke kan ta dem av eller ta noen nye ting på deg, men disse går random vekk, kanskje et minutt eller kanskje den ringen jeg enda har på meg som jeg ikke får av! Den siste gøye buggen er når jeg skal ut å ta orkene som angriper den vannbønnen utenfor neverwinter, vær gang jeg går ut av byen å loader inn til han Bard'n som sitter utenfor deg, jeg mister alt utstyret i inventoryen i den loaden, men ikke dem jeg har på megselv da, lucky me! :D Så har jeg en kjekk bug, eller kanskje feature der spillet henger seg å man må avslutte det med task manager, å av og til når jeg loader ifra siste save point så begynner jeg som en level 1 man, uten utstyr eller noenting. Da må ejg hoppe tilbake i savene å finne en der jeg har alt utstryret :D Hehe, så selv om jeg har sittet flere timer med dette "spiller" har 2/3 del gått i tull, frem og tilbake. Akkurat nå så skal jeg sprenge noen steiner inni en hule, der noen troll har drept alle orc'ne. Den item'n jeg skal bruke har hengt seg, og jeg kan ikke bruke den så jeg får ikke vekk den steinen :D Så jeg, gir opp, kanskje etter 4-5 patcher vil spillet bli brukbart for meg.

Takker for et bra spill! Altså, jeg likte spillet da, litt spennede historie og

bra gameplay men for min del så øddelegger disse buggene min spilleglede.

BTW: prøvde å installere windows på nytt, å begynne på nytt idag for kanskje muligheten lå i softwaren men nei, samme bugene :D

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
Har akkurat åpnet eska men jeg finner kun CD-key til NWN1 og eks.pakkene. Er det felles CD-key for NWN1 og 2?

7236437[/snapback]

Det er en Limited Edition du har, ikke sant? I så fall skal CD-key'n til NWN 2 være printet på manualen.

Vil også minne alle på at patch v1.02 har kommet. Det er en hotfix, og fikser noen gamebreaking bugs.

Lenke til kommentar

Vil bare opplyse folk om at en ny patch er ute. Klikk update og 1.01->1.02 oppdateringen installeres. Den skal fikse noen quest bugs og så vil den disable vann refleksjoner og refraksjoner -> dette økte ytelsen på min maskin noe enormt, og jeg har stilt alle detaljer på high uten slowdown!!

Tidligere hadde jeg av alle skygger og visibility på 85. :D

Ellers har jeg opplevd noen små problemer, slik som at druid kaster Dominate Animal på en thug? hovedpersonen min, en barbar, begynner å slå på seg selv?

Bra spill uansett.

Lenke til kommentar

http://nwn2forums.bioware.com/forums/viewt...&forum=109&sp=0

Fant dette i den tråden,

Hey guys, I'm going to go ahead and pull 1.02 until we've had a chance to look into some of the issues reported here.

If you've already patched and are having problems, the safest solution is to reinstall and use the updater to go to 1.01.

Will keep you guys posted.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Det er rett å slett for mye bugs i dette spillet....

7231283[/snapback]

Fint om du kan være litt konkret, og kanskje komme med noen eksempler?

Jeg har faktisk ikke vært borti en eneste bug ennå, og jeg har spilt mye siden torsdag.

7232019[/snapback]

Vis du leser i de tidligere postene nevner eg dem :)

Det e bugs med quest som ikke lar seg gjøre (både side quest og main)

Den siste var når du skal ta et dokument i wearhouse i neverwinter. act 1, jeg klarer ikke å få tak i dem, de bare ligger der etter du har tatt han trollmannen der inne, etter å loadet ca 10-15 ganger kom jeg videre. Så sliter jeg med endel item bug, item som blir hengende igjen i invetoryen, da kan man verken droppe eller ta dem på, også så henger de seg når de har de på deg, slik at spillet tror den er tom men den er forsatt opptatt, altså du ikke kan ta dem av eller ta noen nye ting på deg, men disse går random vekk, kanskje et minutt eller kanskje den ringen jeg enda har på meg som jeg ikke får av! Den siste gøye buggen er når jeg skal ut å ta orkene som angriper den vannbønnen utenfor neverwinter, vær gang jeg går ut av byen å loader inn til han Bard'n som sitter utenfor deg, jeg mister alt utstyret i inventoryen i den loaden, men ikke dem jeg har på megselv da, lucky me! :D Så har jeg en kjekk bug, eller kanskje feature der spillet henger seg å man må avslutte det med task manager, å av og til når jeg loader ifra siste save point så begynner jeg som en level 1 man, uten utstyr eller noenting. Da må ejg hoppe tilbake i savene å finne en der jeg har alt utstryret :D Hehe, så selv om jeg har sittet flere timer med dette "spiller" har 2/3 del gått i tull, frem og tilbake. Akkurat nå så skal jeg sprenge noen steiner inni en hule, der noen troll har drept alle orc'ne. Den item'n jeg skal bruke har hengt seg, og jeg kan ikke bruke den så jeg får ikke vekk den steinen :D Så jeg, gir opp, kanskje etter 4-5 patcher vil spillet bli brukbart for meg.

Takker for et bra spill! Altså, jeg likte spillet da, litt spennede historie og

bra gameplay men for min del så øddelegger disse buggene min spilleglede.

BTW: prøvde å installere windows på nytt, å begynne på nytt idag for kanskje muligheten lå i softwaren men nei, samme bugene :D

7234582[/snapback]

Sikker på at du ikke har pauset gamet når du prøver å ta på/av items da? Da skjer det nemlig ingenting :)

Ellers så har ikke jeg opplevd en eneste bug. Gjorde forresten ikke det i Gothic 3 heller :D Jeg mener personlig at dette er et av de beste spillene jeg har spilt på lang tid. Dessuten er utviklerne av NWN spillene de som absolutt tar seg best av forbrukerne. Lenge siden jeg har sett noen som er så aktive på deres forum. Til NWN1 ble det vel sluppet nærmere 40 patcher hvor hele tiden vi gamere var med på å avgjøre hva som var innholdet i disse.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man får console i spillet?

7239430[/snapback]

Gå inn i c:\...\Mine Dokumenter\Neverwinter Nights 2\

Åpne filen nwnplayer.ini i notepad.

Finn linjen Console=`

Skift ` til det du selv vil skal være console knappen. Vanlig er | ved siden av 1 over TAB.

NB! Vær forsiktig med å resette levels da du ikke vil få de samme skills og feats som du selv valgte, men i stedet det som spillet selv anbefaler..

Lenke til kommentar

Resette levels? hehe, det vil si at man eks setter levelen ifra 8 til eks 20?

Du vil da ikke da få oppsamlet alle "skill-pointene" men spillet vil velge for vær level for deg? Slik at når du du da Level 20 så vil alt være "recommened"?

Vel, samma det...skal ikke bruke den til dette, skal prøve å finne en måte

å komme meg vekk ifra buggene i questene, står rett å slett fast der eg e nå pga at itemet jeg skal bruke henger seg hele tiden :(

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
Vil bare opplyse folk om at en ny patch er ute. Klikk update og 1.01->1.02 oppdateringen installeres. Den skal fikse noen quest bugs og så vil den disable vann refleksjoner og refraksjoner -> dette økte ytelsen på min maskin noe enormt, og jeg har stilt alle detaljer på high uten slowdown!!

Tidligere hadde jeg av alle skygger og visibility på 85. :D

Ellers har jeg opplevd noen små problemer, slik som at druid kaster Dominate Animal på en thug? hovedpersonen min, en barbar, begynner å slå på seg selv?

Bra spill uansett.

7236947[/snapback]

Neverwinter nights patch 1.02 trukket tilbake

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...