norriz Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Jeg har hatt litt problemer med å fokusere i innelys med min c-2100. Enten ved stor zoom, eller ved for nære objekter. Er det noen som har noen gode tips på hvordan man fokuserer på et ansikt og ikke på det f****ings stearinlyset som står bak? Er egentlig ikke et stort problem, undrer egentlig bare. Har noen det samme problemet? Lenke til kommentar
ne0o Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 kameraer generelt fokuserer på det som er i midten... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Bruk autofokuslåsen. Man tar bilder på samme måte med et digitalkamera som med en ordinært kamera. Lenke til kommentar
norriz Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Huh? Ikke for å virke helt noldus, men er ikke den automatisk på, eller er det noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
xcellent Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Well, I think you have to set it to MACRO mode if you zoom in an object that is under 3meters or something similar. Try playing around with macro and non-macro mode. I think thats the main key point. jAy 2100 UZI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå