kjaks Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/11/02...2322#1162502322 Noen som seriøst ville gått med noe slikt og satt pris på eventuelle misstolkninger i retning av ståpikk? Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hva som ville vært mest pinlig... At folk lurer på om du har ståkuk? Eller å forklare at man bruker en push-up truse for menn? Personlig prøver jeg å unngå begge deler Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Og der var det kommet og ja.. et under at disse fkatisk blir produsert syns nå jeg da... Det om man får ei dame emd hjem, og hu ser at du bruker den truse ting push greia.. hva tror du hu tenker da?? Herregud... lol Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det ser vel ikke ut som man har stå selv om man går med en slik en? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det ser vel ikke ut som man har stå selv om man går med en slik en? 7209074[/snapback] nei, men en helvetes stor badepung. Lenke til kommentar
Produck Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det minner meg veldig godt om «Dodgeball» og Ben Stillers funksjonsfulle push-uptruser. Følger det med pumpe også? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ja.. .....endelig. Jeg må bare le Så sykt tåpelig. Nei, vis heller frem det dere har Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 ...allerede bestillt 5 stk... Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Det ser vel ikke ut som man har stå selv om man går med en slik en? 7209074[/snapback] Vel, effekten av at den bøyes mot buksen vil jeg tro er ganske lik den bulen den der lager. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg lurer på hva som blir det neste, en Camel-toe-framhever for kvinner? AtW Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg lurer på hva som blir det neste, en Camel-toe-framhever for kvinner? AtW 7209625[/snapback] Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg må bare le Så sykt tåpelig. Nei, vis heller frem det dere har 7209193[/snapback] Takk det samme. BH-produsentene er verdensmestere til å skape falske forhåpninger. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg må bare le Så sykt tåpelig. Nei, vis heller frem det dere har 7209193[/snapback] Takk det samme. BH-produsentene er verdensmestere til å skape falske forhåpninger. 7210588[/snapback] QFT... Må si jeg husker det bra ifra ifjor.. hadde store forventninger fram mot svømmingen... men jeg ble skuffet til de grader :!: Endret 3. november 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Halve klassen min tror sikkert jeg har stå fra før, bruker å gå med gymbuksa så den hviler på rota, ser kanskje litt feil ut Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Men jenter bryr seg da egentlig ikke så veldig om hvor stor penis man har i slapp tilstand uansett - når det har så lite å si for hvordan den er erigert osv Patetisk idè. Men hadde vært litt gøy å komme i tights og sånn underbukse på skolen en dag. hø hø Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Dette var da ikke akkurat noe nytt? Går man og ser etter erotiske klær for menn finner man fort "fremhevende" boxere for mannfolk. Trusa der oppe var vel heller, usmakelig synes eg(men eg liker heller ikke truser). Men disse boxerene eg har sett ser virkelig bra ut, og dersom man ønsker å pynte seg litt for dama Og dersom man er noe sexuelt frigjort, så kan det bare være spennende å gå blandt folk med noe slikt Både med å virkelig ha ereksjon, og å late som... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Endelig en mulighet til å skuffe jenter på samme måte som de skuffer oss. Ikke at jeg trenger flere ting som jenter sukker av i det jeg kler av meg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 haha, fy søren til latterlig. Men er ikke noe gøyt når jenter har boxer heller, er mye mer sexy når de bruker noe litt tynnere Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 ...allerede bestillt 5 stk... 7209581[/snapback] ja? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Og der var det kommet og ja.. et under at disse fkatisk blir produsert syns nå jeg da... Det om man får ei dame emd hjem, og hu ser at du bruker den truse ting push greia.. hva tror du hu tenker da?? Herregud... lol 7209053[/snapback] Samme som vi tenker når vi ser damen har push-up bh. "Gimme back the last few minutes, bitch!" Edit: Ser noen allerede har skrevet noe det samme Lurer på å gå til anskaffelse av en sånn. Hadde vært gøy å prøve på en fest eller en annen liknende sosial sammenkomst og registrert reaksjonene. Endret 5. november 2006 av stakan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå