Snipershot Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Siden jeg bygde denne maskinen har jeg hatt et problem, etter den har stått på en stund får den problemer når den kjører visse spill. Problemet virker som at den kjører animasjonene i ekstrem fart. I en del spill gir dette også en del "hakking" mens det skjer. Ble først oppdaget i Warcraft 3 og teorien utfoldet seg da den kjørte de små cut-scenes i de forskjellige kartene ekstremt fort. Det har også skjedd med andre spill der jeg merker det best på grunn av ekstrem hakking, modeller som beveger seg veldig fort og ekstrem fart på kamera hvis jeg prøver å skifte kamera vinkel. Det siste spillet jeg har oppdaget det på er demoen til NFS Carbon der det var helller lite hakking men hastigheten var ekstrem. Problemet blir midertidlig fikset av en restart. Ikke alle spill blir påvirket av dette. Jeg har oppdatert skjermkort drivere og directx en del ganger nå. Skjermkort: NVIDIA GeForce 7900 GT/GTO Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Høres ut som den affinity bug'en. Du har dual-core prosessor sant? Google litt etter dual "core affinity patch" eller noe i den dur. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå