Gå til innhold

Klarte No One Lives Forever 2 i dag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-11 00:01, skrev FunnyGhost:

bare jeg som syns fps spill er alt for korte? blir jo ferdig på et par timer.


 

Jo, helt enig. Men hva kan man gjøre...?!?

 

Etter det jeg har hørt har noen gamere klaget på prisene på spill, spesielt fps-spill. Kanskje det blir billigere spill i framtiden??

 

Også Doom 3 kan bli unnagjort på en helg..hvis du har nervene i orden :smile:

Lenke til kommentar

Jeg elsker grøssere. Jeg har sett det meste på grøsser-fronten (les ikke alt). Jeg føler meg også ganske immun mot å bli skremt nå.

 

Men så noe den nyinnspillingen av "Pet Semetary" her om dagen? Hadde sett den før, for noen år siden, men den filmen synes jeg ærlig talt er litt skremmende. Hun søstra, Zelda, som lider av beinmargbetennelse er faktisk bare... skummel.

 

Ah! Jeg elsker grøssere :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 09:28, skrev psilocybe:

Quote:


Den 2002-11-11 02:24, skrev FunnyGhost:

De har jeg mista for lengst.

Se på grøssere er ikke noe morro lengre, skvetter aldri=(


 

grøssere er en ting.. doom III er en helt annen.

 

doom III er
skummelt
. SKUMMELT, I tell you! :smile:

(samme med undying.. der spilte jeg bare i 10 minutter om gangen)

 

 

Undying var litt små nifst det er jeg enig i.

Men doom3 alpah leak du sikter til? i så fall hvor er det skummelt?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 00:01, skrev FunnyGhost:

bare jeg som syns fps spill er alt for korte? blir jo ferdig på et par timer.


 

[*] Spill på hard/realistic.

[*] Kjøp spill som holder interessen oppe også andre og tredje gang gjennom (Deus Ex, for eksempel).

[*] Hvilket spill gjør du ferdig på et par timer, sa du?

 

Quote:


Den 2002-11-11 00:14, skrev TCi:

Etter det jeg har hørt har noen gamere klaget på prisene på spill, spesielt fps-spill. Kanskje det blir billigere spill i framtiden??


 

Neppe med det første, tror jeg. Så lenge gamer-markedet fortsatt ikke er like mainstream som f.eks. film-markedet, vil det trengs ganske høye utsalgspriser for å dekke inn alle utgiftene. Egentlig ikke så rart, hvis man regner på det...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 09:54, skrev FunnyGhost:


Undying var litt små nifst det er jeg enig i.

Men doom3 alpah leak du sikter til? i så fall hvor er det skummelt?


 

hrm.. første gangen du spiller:

kladang-lyden rett foran den første døren

 

hvis du tasser avgårde og aner fred og ingen fare, og plutselig har en zombie rett bak deg

 

map2, i begynnelsen, hvis du står med ryggen til den saken som kommer ut av veggen og snur deg.. og blir jafset på

 

greit nok, det er ikke like skummelt den 59.de gangen du spiller, men første gangen er det en småfreaky atmosfære.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

NOLF2 er jo en av de spillene man virkelig kan tyne spilletiden på hvis man skal prøve å komme seg igjennom mest mulig ubemerket (men mange bare fyrer løs med alt de har for å komme seg raskest mulig igjennom da...)

 

Jeg synes det var artig å bruke litt tid for å oppdage mest mulig av de skulte dokumentene, overhøre vaktenes samtaler og se hva de gjør (eks. han som står og pi*ser på rekkverket ute i Sibir - utrolig morsomt!).

 

De fleste vaktene følger jo en viss rute så hvis man merker dem med 'sporingspilene' man noen steder har tilgjengelig for utility launcher'n kan man følge dem på radaren og langt på vei snike seg gjennom mange av levelene uten å ty til mer enn noen bedøvelsespiler.

 

Men det er klart det er gøy å ta frem maskinpistolen å måke dem ned innimellom og :smile:

 

NOLF2 er et av de bedre singleplayerspill jeg har spilt på lenge - kanskje det beste siden NOLF1 faktisk. Nå har jo også en ny patch + flere multiplayermaps (online deathmatch - ikke bare de coop-variantene som opprinnelig fulgte med) blitt sluppet!

 

Merk mine ord: Cate Archer will return!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-07 22:05, skrev Gabriel_X:

NOLF2 er jo en av de spillene man virkelig kan tyne spilletiden på hvis man skal prøve å komme seg igjennom mest mulig ubemerket (men mange bare fyrer løs med alt de har for å komme seg raskest mulig igjennom da...)


Jeg synes det var artig å bruke litt tid for å oppdage mest mulig av de skulte dokumentene, overhøre vaktenes samtaler og se hva de gjør (eks. han som står og pi*ser på rekkverket ute i Sibir - utrolig morsomt!).


De fleste vaktene følger jo en viss rute så hvis man merker dem med 'sporingspilene' man noen steder har tilgjengelig for utility launcher'n kan man følge dem på radaren og langt på vei snike seg gjennom mange av levelene uten å ty til mer enn noen bedøvelsespiler.


Men det er klart det er gøy å ta frem maskinpistolen å måke dem ned innimellom og :smile:


NOLF2 er et av de bedre singleplayerspill jeg har spilt på lenge - kanskje det beste siden NOLF1 faktisk. Nå har jo også en ny patch + flere multiplayermaps (online deathmatch - ikke bare de coop-variantene som opprinnelig fulgte med) blitt sluppet!


Merk mine ord: Cate Archer will return!


 

Sjekket det meste av dokumenter og overhørte de fleste samtaler. Mener rett å slett at jeg har sett hele spillet og runda det på 3 dager. (normal vanskelighet) Deesuten irriterte slutten noe jævli at du ikke får has på han femi-sjefen i morgenkåpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...