-Night- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 som dere ser nedenfor har jeg veldig ustabil linje fra telenor nesten 100 utfall.. funker fint før men ikke nå lengere jeg har klaget MANGE ganger, før sms feilen ved ref. no. er nå rettet. men nei da... fikk nyt modem i går enda er det dårlig.. hva burde jeg gjøre? byte leverandør eller noe sånt? Lenke til kommentar
Redalert Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Styr unna telenor... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Telenor er kjent for å ha ustabile linjer..har selv hatt de og har opplevd det samme som du...bytt til en annen ISP Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har vært veldig ustabilt hos meg før, men det har blitt bedre Kunne du være snel og sende link til "oversikt over internett-bruk" ? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 http://www.nesoddrussen.com/crapbox/pisstelenor.GIF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå