WiSLE Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei.¨ Jeg fikk nettopp en ny laptop LG TX Express. Stod forran på minnelesern at den skulle støtte SD brikker. Stappa så en SD brikke inn men da forsvant den veldig langt inn i maskinen. Noen som har et tips på hvordan jeg skal få den ut? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvis det er sd skal det bare være å trykke den inn noen mm til det sier klikk og så slippem, da spretter den forhåpentligvis ut. Men dette er med en sdport Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Maskinen skal ha god dekning for de fleste typer minnekort: Kortleser Type: 5 i 1-kortleser Støttede flashminnekort: SD Memory Card, Memory Stick, Memory Stick PRO, MultiMediaCard, xD-Picture Card Da kan problemet ditt ligge i at SD-minnekortet ditt er dyttet inn i gal åpning (en for en av de andre korttypene) eller at du har et mini-SD kort som maskinen ikke støtter direkte. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 har et SD kort som står i en en SE w800i, men nå er jo minnekortet fanget langt innipcen.. Noen tips på hvordan jeg skal få dette kortet ut? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 jeg tror ikke sonyericsson w800i bruker sd. Hva står det på minne kortet? skal nokstå: memorystick duo... Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Hva det står på minnekortet har jeg ikke peiling på, får det ikke ut av datamaskinen.. laptopen har spist opp minnekortet mitt... 100kr til den som får det ut Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvis ikke kortet har "klikket" i lås, så er det kanskje mulig å pirke det ut med et par spesialtilpassede binderser, dersom det er plass på sidene av kortet da. Ellers får du prøve med et smalt knivblad e.l. og se om du kan få huket tak i enden av kortet slik at det kan trekkes ut. Jeg tror jeg ville forsøke å pirke det ut før jeg eventuelt prøver å trykke det lenger inn ... Det kan jo hende det spretter ut igjen, men det kan jo også godt hende at det setter seg fast lenger inn ... Og det kan kanskje være en ide å koble fra strømledningen og ta ut batteriet mens du holder på inni der. Så kortslutter du i hvert fall ikke noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå