Gå til innhold

Spillverket.no: Hvorfor blir postene mine sletta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-11 01:03, skrev Hellstorm:

En gang til: Hvorfor blir postene mine sletta uten at jeg får beskjed om hva som er problemet???

Har lest retningslinjene, men er like blank :sad: :sad: :sad:

Vi kan ikke lage retningslinjer som forklarer til dypeste detalj hva som ikke skal postes på forumet. Enkelte ting må folk rett og slett bruke sunn fornuft på. Forumet skal ikke brukes for å reklamere for alle mulige servere til alle spill. Tenk om alle skulle lage en post for akkurat sin server til en hver tid? Det ville ikke sett ut. Dette er et diskusjonsforum, ikke en database over servere til alle mulige spill. Vennligst respekter det.

Lenke til kommentar

Ja, jeg respekterer selvfølgelig det. Men har du fulgt Retningslinje#10:

--------------------------------------------------

Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står i retningslinjene, forutsatt at tilfellet er grovt og minst to moderatorer er enige. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne.

--------------------------------------------------

Har du gitt meg en begrunnelse før jeg maste?

Kunne ivertfall sendt meg en "standard-mail" om at tråden min ble stengt, så jeg slapp å lure på om jeg hadde en "lost byte" i nettverket mitt, eller om tråden er uønska.....

btw, så følte jeg ikke at jeg reklamerte, jeg bare inviterte til serveren min, slik at jeg kunne få testa'n ut....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vi gikk inn i noen tråder for en stund siden og stengte de med begrunnelse. En del som er mye på fourmet husker nok dette. Ellers må det vel forklares med at vi rett og slett ikke har tid til å begrunne og kontakte alle brukere berører ved å slette/stenge poster. Blir en av dine poster slettet er det alltid en god grunn til det. Undrer du på hvorfor er det greieste å sende en privat melding til en av moderatorerne her. Da får du svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...