delete_this_account Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Har invitert til å spille på min server (ut2k3), men postene mine har blitt sletta. Kan jeg i det minste få et lite hint om hva jeg har gjort galt :sad: Er det ingen moderatorer her???????? [ Denne Melding var redigert av: Hellstorm på 2002-11-10 20:21 ] Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 kunne tenkt meg å komme og hilse på og spille UT :smile: men hva var IP`en din? Den stod i posten din som forsvant, tror jeg.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Prøv å mail eller pm en moderator som er online. Mystisk det der. Sikker på at jeg leste tråden din i går. Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Ja, ja, gidder ikke holde serveren oppe lenger... :sad: Hvis det er nok som er int. så vurderer jeg å åpne igjen, men ikke hvis postene mine blir sletta..... En gang til: Hvorfor blir postene mine sletta uten at jeg får beskjed om hva som er problemet??? Har lest retningslinjene, men er like blank :sad: :sad: :sad: Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 01:03, skrev Hellstorm:En gang til: Hvorfor blir postene mine sletta uten at jeg får beskjed om hva som er problemet???Har lest retningslinjene, men er like blank :sad: :sad: :sad: Vi kan ikke lage retningslinjer som forklarer til dypeste detalj hva som ikke skal postes på forumet. Enkelte ting må folk rett og slett bruke sunn fornuft på. Forumet skal ikke brukes for å reklamere for alle mulige servere til alle spill. Tenk om alle skulle lage en post for akkurat sin server til en hver tid? Det ville ikke sett ut. Dette er et diskusjonsforum, ikke en database over servere til alle mulige spill. Vennligst respekter det. Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Ja, jeg respekterer selvfølgelig det. Men har du fulgt Retningslinje#10: -------------------------------------------------- Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står i retningslinjene, forutsatt at tilfellet er grovt og minst to moderatorer er enige. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne. -------------------------------------------------- Har du gitt meg en begrunnelse før jeg maste? Kunne ivertfall sendt meg en "standard-mail" om at tråden min ble stengt, så jeg slapp å lure på om jeg hadde en "lost byte" i nettverket mitt, eller om tråden er uønska..... btw, så følte jeg ikke at jeg reklamerte, jeg bare inviterte til serveren min, slik at jeg kunne få testa'n ut.... Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Sløkket. Altfor strengt forum dette her. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Joa, men jeg forstår moderatorene også. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Kanskje fordi ingen vil teste noe sånn dritt... Bare et forslag Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Vi gikk inn i noen tråder for en stund siden og stengte de med begrunnelse. En del som er mye på fourmet husker nok dette. Ellers må det vel forklares med at vi rett og slett ikke har tid til å begrunne og kontakte alle brukere berører ved å slette/stenge poster. Blir en av dine poster slettet er det alltid en god grunn til det. Undrer du på hvorfor er det greieste å sende en privat melding til en av moderatorerne her. Da får du svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå