Bone Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Heisann! Lurt lenge på dette her.. Alle(?) enkeltepisoder i en sesong, i en serie, har et eget navn.. Men hvor ser man dette? Hvor er dette skrevet til publikum? Det står jo aldri først i serien, som jeg kanskje mener det burde stå.. De ENESTE jeg har sett det på, er blandt andre i The Nine, Dexter og Heroes.. og disse er fra 2006.. Men, ta f.eks Friends, eller Seinfeld, eller de "gamle" der.. Hvor står det egentlig at den og den Friends -episoden skal hete "The One Where/With.." .. På TV-stasjonens hjemmeside? -Bone Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 står ofte i informasjonen TVsekskapene sender til eks amerikanske "TV guide" osv Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 aha.. hmm.. Takker.. Rart at dette ikke står først i en episode, f.eks.. !? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 er veldig ofte det egentlig gjør det ... men serier som eks Heroes gjør det ganske kult så man ser det lett .. eks TNG og DS9 om jeg ikke husker feil hadde det stående på skjermern sammen med navnene på gjesteskuespillere etter introen.. problemet er at du legger ikke så godt merke til det da Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 TNG og DS9 ? ... Deep Space 9 ? .. hmm.. Hva er TNG? .. The Next Generation? .. aldri sett dem jeg .. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 BLANSFEMI!!! du er landsforvist.... eller no Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 www.tv.com kan sjekke de fleste episode tittlene der Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) BLANSFEMI!du er landsforvist.... eller no 7208751[/snapback] www.tv.com kan sjekke de fleste episode tittlene der 7208759[/snapback] Det er jo der jeg sjekker, eller på tvrage, siden tv.com har gått FUBAR! Men, det var egentlig BORTSETT fra nett-sider, jeg tenkte på.. Rart at "episodetittelene" ikke var "mer offentliggjort" til publikum, annet enn i TV-bladene.. Mener nå selv at de burde stått som tittel i selve filmen.. Endret 3. november 2006 av Bone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå