Gå til innhold

Trenger 1 poeng til i "reputation"

Anbefalte innlegg

Heisann..

Har nå 49 poeng i reputation hos Rebels'ene.. Trenger 50 for å kjøpe meg Paladin-armour for 150k ..

Men, hva er det egentlig som GIR "generelle poeng" til Rebel-siden!? Ikke bare til spesielle byer og landsbyer / steder..

Er det f.eks 1 per 10 poeng til en gitt "by"!? Eller er det spesielle quests!?

Er litt gira på å få meg denne Armour'n nå! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helst når man gjør quests for den spesielle faksjonen at de går opp, men ikke alle av dem gir rep. Frigjøring av byer som du nevner er veldig viktig for å få rep av The Rebels ja. Av og til får man +1 rep for å gjøre småting også. Men kan ikke komme på nøyaktige eksempler for Rebels.

I Montera f.eks, hvis man finner det skrinet til han ene Hashishin som er i byens 'inn' og gir det til han så får du +1 hos Hashishin.

Lenke til kommentar

Ett av eksemplene kan være Cape Dun - hvis du returnerer slaven til Hashishin, får du +1 rep hos Hashishin. Hvis du hjelper han å rømme til Hunter Jens, tipper jeg at du får +1 hos Rebels.

Men det er kun bestemte quests som gir deg rep, ikke noe annet.

Sidespor... Hadde vært gøy hvis man kunne bestikke noen og få kjøpt rep for gull. Eller kanskje en Thieves-skill? Akkurat som +1LP pr. level er mages skill, så kunne mulighet å kjøpe rep vært en thieves skill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...