b-urn Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Hei, Tenkte jeg skulle benytte min Zalman 9500LED cpu-kjøler ved overgang fra 939 til 775 hovedkort. Fant imidlertid ut at jeg ikke lenger har festeanordningene for 775-hk som fulgte med kjøleren. Noen som vet om det er mulig å få kjøpt ( og evt hvor man kan få tak i ) disse delene? Endret 2. november 2006 av b-urn Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvilket HK har du? Samme kjøleren passet som en drøm til mitt 775 HK! Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg har faktisk ikke kjøpt ( eller en gang bestemt meg helt for ) HK enda. Tenkte bare jeg skulle være litt føre var, men i dokumentasjonen for Zalaman-kjøleren vises det til noen plast-dippedutter som skal monteres. Ut ifra det jeg kan se av bilder for 775-hk finnes ikke noen liknende anordninger på kortene i utgangspunktet. Manualen skisserer noe slikt: 775-brakett Og et Asus p5B ( f.eks ) ser ikke ut til å ha noe likende som gjør det mulig å feste kjøleren i: Asus p5B Endret 3. november 2006 av b-urn Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Joda, man kan se 4 små hull rundt CPU socketen, hvor kjøler-braketten skal sitte i! BTW: P5W er bedre enn P5B så det er sagt Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Joda, man kan se 4 små hull rundt CPU socketen, hvor kjøler-braketten skal sitte i! BTW: P5W er bedre enn P5B så det er sagt 7210219[/snapback] Jepp, men jeg mangler braketten. OT: Når det gjelder HK, så skal jeg kikke litt nøyere på P5W. Takk for tipset. Hva legger du i bedre forresten? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Mye mer overklokke vennlig f.eks... Ring rundt til netbutikker og hør om de har en sånn brakett til overs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå