Mikr89 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei. Tenkte og skaffe meg denne kontrollen,så lurte på om det er noen som har noen erfaringer med den? Og jeg ser på et bilde at det ikke er noen dedikerte knapp til å åpne dvd trayet på dvdspiller på.Stemmer det?,isåfall er det en annen måte en kan åpne dvd trayet på,med kontrollen. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Den kan lære fra andre fjernkontroller så om du har PC med fjernkontroll nå så kan den lære fra den. Den åpner "tray" på HTPCen her ihvertfall.. Edit: ikke med dedikert knapp, du må nesten velge en selv eller få den i displayet (knapp "meny" i display). Endret 2. november 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kan dukke opp som eget valg i displayet og/eller du kan tildele en egen knapp for det. Gjøres via programvaren som programmerer kontrollerene etter ditt ønskede oppsett. PS. Jeg har ikke den modellen, men en 885 selv. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Takker for svar Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Når det er en egen kategori for mus og tastatur så skal den benyttes. Posten stenges i samsvar med sticky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg