simalarion Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Som emne sier så krasjer spillet under loading til chapter 4. Har hatt null problemer frem til nå. Noen som har en fiks til dette? Får mm.exe feil Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Prøv og blås på cden/cdrommen :> Bruker og funke hos meg Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Har lastet ned spillet via steam kontoen så det blir vanskelig Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hmm, betalte du for spillet? I butikken tenkte jeg på, sånn at ud hadde egen cd. Pga da ville jeg uinstallert cden og lastet ned på nytt. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Man kan laste ned spill via en Steam konto. Som feks Counterstrike - HL2 osv. Da får man ingen cd men kan laste ned spillet fra kontoen samme hvor man måtte være i verden. Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Åja steam:> Har det jeg og :> Men send inn en mail til steam og spørr hva problemet er da vel:> Det har jeg gjort et parr ganger =) Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Det samme skjer hos meg, med DVD versjonen. Mange andre som har samme problemet på forumet til DM. Endret 2. november 2006 av ØysteinT Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 fikk dette svaret av en steam moderator Since you're here I'll assume you are using the Steam version. Right click the game in your My Games list > Properties > General > Set launch options. Add the command -autoconfig This will reset your video settings to default and should allow you to get through the chapter load. Once it's loaded, you can change your video settings back. Har du dvd tipper jeg du må gå inn på option sette alt på default for så å sette det tilbake når du har savet litt ut i chapter 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå