r0zie Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Heisann.. er vel på tide å oppgradere litt. Tenkte jeg skulle kjøpe meg nytt HK, prosessor og skjermkort. Så litt på dette her: Asus A8N32 - SLI Deluxe Hører det er brukbart. Prosessor fant jeg bare en av; AMD Athlon 64 3700+ Har to stk 512 RAM Corsair Twinx pc3200, så jeg kan vel bruke disse her på s939 ? Eventuelt om jeg må ha mer, hvilken ram bør jeg legge til? Jeg finner jo ikke disse på markedet lenger ser det ut som Skjermkort tenkte jeg på ATI Radeon x1950 av den dyrere varianten (ikke den med vannkjøling, ettersom jeg har planer om å kjøpe dette selv) Har sett litt på socket AM2 og men er dette noe å ha egentlig? Må jo kjøpe to skjermkort å greier ser det ut som Og støtter spill og programvare osv alt dette nye shaitet? har forsatt winxp home liksom.. Noen innvendinger eller anbefallinger av bedre shizzle? Endret 3. november 2006 av r0zie Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Noen spesiell grunn jeg ikke vet om siden ingen svarer her? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 sokkel am2 krever at du kjøper ny ram, mens 939 bruker ddr1 og ikke ddr2 som am2. Skjermkortet du nevnte er et godt valg. Har selv cpu og hk du linker til:) Fornøyd med de Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 er s 939 på vei ut? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 er s 939 på vei ut? 7246095[/snapback] ja det er den. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) er det nye skjermkort på vei? i tilfelle får jeg vente til de kommer og snikre i hop et AM2 sys? Regner med du ikke MÅ ha 2 skjermkort på sAM2? selv om det er 2x pci-ex på alle hk? Endret 9. november 2006 av r0zie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå