FDviking Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 LEGO er fett det, men kan bli litt kjedelig i lengden! Lenke til kommentar
suzukitsx Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det som er gøy med Lego, er jo og bygge svæære biler med motorer og propeller e.l som går rundt med tannhjul og elektrisk motor. Jeg laga en gang en bil som ger kunne sette en bestemt plass, og så starta jeg den med å skyve på en lang spak som stakk opp, og så ville den kjøre pent bort til garasjen sin og stoppe inni der, siden den spaken traff ei plate som stod opp der. Ganske morsomt egentlig! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Noen som vet hvor man kan bestille en del LEGO?`Har planer om å bygge kabinett i romjula Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Noen som vet hvor man kan bestille en del LEGO?`Har planer om å bygge kabinett i romjula 7554192[/snapback] http://www.bricklink.com/ der f.eks. (jeg og mamma(ja hu også) ble bitt for en stund siden, og da bygde vi opp det meste som var i huset, var moro: Bilde 1 - Bilde 2) Lagde meg en søt liten edderkopp også med resterende deler http://haxx.no/div/random/legospider.jpg med 4 bein. Lagde også en relativt stor en med 6 bein, men den har jeg ikke bilde av, ikke er den altfor bra heller, ettersom det er manko på deler nå som alt er bygd opp Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 www.bricklink.com så ikke akkurat ut som en veldig seriøs side.. Erfaringer? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 www.bricklink.com så ikke akkurat ut som en veldig seriøs side.. Erfaringer? 7554841[/snapback] Svidd av noen lapper der, du handler ikke hos briclink men hos butikkene, som som oftest er leketøysbutikker, som har hjemmeside der. genial side når du blir kjent med det. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Skal bygge et kabinett fra bunnen av i lego.. Skal være ganske lite, noe alla en barebone pc eller et mini-itx kabinett eller hva det kalles.. Hvor mye lego må jeg ha ? Hvor kan jeg bestille det? : ) Fargene bør være svart, blå og/eller grønn Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) ...(jeg og mamma(ja hu også) ble bitt for en stund siden, og da bygde vi opp det meste som var i huset, var moro: Bilde 1 - Bilde 2) ... 7554199[/snapback] Hehe, var mange kjente modeller der, ja!! (Edit: svart drag truck med spoiler med tallet 4 på, rødt helikopter, rød brannbil, technic motorsykkel, blå terrengbil, blå speedbåt, rød racerbil, kvit og rød terrengbil med kran, gul minigraver, Blacktron miniromskip, blå bil med rød og kvit campingvogn, blå tv-bil, gul bil med henger med lift, gul "fastnøkkelbil", drag bil med heftig eksos og med "stars and stripes", gul søppel bil, M-tron romskipet bak den igjen, rød autoservice bil, rød sportsbil med en tilhenger med sykkel på, svart semitrailer med helikopter, slottet på den liller øya..) Jeg har ingen originale modeller oppbyggd for øyeblikket, men har tatt bilder av noen fantasimodeller! Eller, fantasi og fantasi, fribygging kan man kanskje kalle det. (NB: Kun "gatebilen" som fortsatt er oppyggd, de andre er demontert.) Endret 20. april 2007 av Finholt Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Drømmejobben? 7497988[/snapback] Tror du hadde blitt lei av den jobben etter en stund.. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Fikk nostalgikick her om dagen da jeg fant en lego-katalog. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Vekker til live denne tråden igjen da jeg kom over denne saken. Likte godt å leke med Lego da jeg var mindre, og ting som dette gir et aldri så lite nostalgi-kick. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 tok legoen min ned på hytta, bruker det jo ikke hjemme, men det er jo dritfett da:P sitter på hytta og driver med lego avogtil, morro det =) hiv in bilder av noe tøft dere har laget da Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Husker jeg bruket mye tid på lego før. Men har ikke rørt det på evig mange år nåh, men uansett. Det var tider det Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vekker til live denne tråden igjen da jeg kom over denne saken. Likte godt å leke med Lego da jeg var mindre, og ting som dette gir et aldri så lite nostalgi-kick. Wow! Nice hangarskip Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Haha fett! :!: (ikke min, kom bare over den på www.brikkelauget.no Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) På tide å skape litt liv i denne tråden igjen. Veldig kule bilder, likte spesielt skipet. Må ha tatt en god stund å lage det. Selv har jeg blitt dilla på Lego Technic i det siste. Kjøpte en snøscooter på bursdagen min og en maskin som brukes på åkrer, husker ikke riktig navn nå. Kom over en kul bil i butikken forleden dag, skal kjøpe den og. Skal oppdetere posten med bilder senere. Oppdatering: Lagt til bilde som lovet. Endret 14. januar 2008 av Myst Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som vet hvor det er billig? Lenke til kommentar
steininho Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Haha, nå ble jeg skikkelig inspirert her! Har masse lego stående oppstilt på gamlerommet, kanskje på tide å hente det frem igjen.. Hadde jeg ikke vært på jobb akkurat nå så hadde jeg nok satt i gang med legoen med en gang! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Bolba mi som jeg fikk i julegave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå