Gå til innhold

Diskusjon rundt lego

Anbefalte innlegg

Kom akkurat over hvor fantastisk morsomt og genialt LEGO egentlig er, og synes det trengs en slik tråd som dette.

Jeg kan jo åpne med å spørre noen om de har fått til å bestille sin egen modell på LEGO Factory? Der kan man ved hjelp av et dataprogram designe og bygge sin egen lego-modell, og deretter kjøpe den med alle delene du har brukt. Jeg prøvde det, men stod bare "Can't add to cart" når jeg ville bestille. Noen som har fått det til, eller akter å prøve? :)

mod:

"Den store" emnefefelt er ikke helt ønsket, endret derfor emnefeltet litt.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lego var kanskje det jeg lekte mest med når jeg var liten. Har en diger kasse full av lego hjemme. Julegaver, bursdagsgaver, det var alltid noe lego. :) Og lego er faktisk så genialt og gøy, at jeg på ingen måte skjemmes over å "leke" med det ennå. Blir vel mest bygging og ikke så mye leking med klossene nå da. ^^

Lenke til kommentar

Om det er flere her som er interessert i LEGO så diskuteres det kun LEGO i forumet til Brikkelauget.

Selv har jeg masse LEGO og bygger en god del med disse. Leker ikke med den dog, bare kontstuerer og river fra hverandre når jeg er fornøyd med designet.

Mindstorm NXT er siste skrik innen LEGO teknisk leketøy, det er en enhet som man kan programmere via PC'en. NXT er generasjonen etter RCX.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...