Opticane Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Kom akkurat over hvor fantastisk morsomt og genialt LEGO egentlig er, og synes det trengs en slik tråd som dette. Jeg kan jo åpne med å spørre noen om de har fått til å bestille sin egen modell på LEGO Factory? Der kan man ved hjelp av et dataprogram designe og bygge sin egen lego-modell, og deretter kjøpe den med alle delene du har brukt. Jeg prøvde det, men stod bare "Can't add to cart" når jeg ville bestille. Noen som har fått det til, eller akter å prøve? mod: "Den store" emnefefelt er ikke helt ønsket, endret derfor emnefeltet litt. Endret 13. november 2006 av Ueland Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hahaha;D Genial tråd ^^/ Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hahahahhahaha. Mnd. tråd! Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Sry, må bare spørre:P:>. Kjeder du deg idag ^^,. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Nei, bare fikk lego-ånden over meg. De selger små lego-byggesett på rema til 30 kr. Masse moro for penga. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Lego er gøy det. "Testet" litt "nymotens" Lego på siden min for ikke så lenge siden. Hadde vært kult å hatt den samlingen jeg hadde når jeg var liten fortsatt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg bygde mye lego når jeg var liten. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Lego var kanskje det jeg lekte mest med når jeg var liten. Har en diger kasse full av lego hjemme. Julegaver, bursdagsgaver, det var alltid noe lego. Og lego er faktisk så genialt og gøy, at jeg på ingen måte skjemmes over å "leke" med det ennå. Blir vel mest bygging og ikke så mye leking med klossene nå da. ^^ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Å bygge lego er utrolig gøy. Jeg hadde riktignok ikke noe av de nymotens greiene med motorer og alt mulig som man trenger bruksanvisning på. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Siden dette er lego-tråden, må jeg legge ut denne her: Oi, den virker ikke lengre. Her er en ny en: Endret 13. november 2006 av Dimanche Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 haha, fant at en slik RCX som var med LEGO Mindstorms nå ^^. Er slik en kan programere fra PCen, åsså gjør roboten du har bygd det. Utrolig mange gode minner fra da jeg dreiv med Lego Lenke til kommentar
F0NIX Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Om det er flere her som er interessert i LEGO så diskuteres det kun LEGO i forumet til Brikkelauget. Selv har jeg masse LEGO og bygger en god del med disse. Leker ikke med den dog, bare kontstuerer og river fra hverandre når jeg er fornøyd med designet. Mindstorm NXT er siste skrik innen LEGO teknisk leketøy, det er en enhet som man kan programmere via PC'en. NXT er generasjonen etter RCX. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Driver å skal anskaffe 3000 brikker nå om dagen ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=530168 ), passer bra med siter som Bricklink.com da har jeg innsett. Så ja, en fare for at jeg har blitt bitt av lego-basillen igjen ja. Endret 13. november 2006 av Ueland Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Lego er moro Hadde masse Lego når jeg var liten, husker jeg kunne sitte en hel dag bare å bygge det samme bygget. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 lego er morro det ja, bygde en gang et kabinett til pc`n av lego Lenke til kommentar
camaro-boy Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 jeg bygger nesten bare biler med all legoen jeg har lagde nettopp en bil med 4wd og alt dt andre Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Lego er helt greit, men husker noen hva lego for "eldre" heter? Det var sånn lego meg jævla mange hull i legoen. Mer avansert på en måte Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Lego er genialt, den Legoen med "hull" heter techno, den er kulest Endret 13. desember 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Lego er genialt, den Legoen med "hull" heter techno, den er kulest 7495188[/snapback] Enig mye fler muligheter. Jeg husker jeg hadde sånn Lego fra Mars opplegg mfl. Kobla til pcan og styrte rundt.Genialt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Også kunne man forsøke å lage egne biler med motorer og hydralikk. Jeg og onkelen min lagde en gang en caddilac med hydralikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå