WaterMarked Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Har noen av dere fått dette etter flåttbit? Skal bestille time hoss legen i mårå for å sjekke. Jeg tror jeg har fått det, forklarer hvorfor formen min har vært ustabil i det siste. Feks, hodepine, merkelige influensa, mye trøtt, har ikke vært skikkelig opplagt på lenge nå.. Jeg har ikke ring eller noe rundt utslettet, men det har ikke grodd skikkelig selv om det har gått ca 14 dager. Derfor spør jeg dere; Har noen av dere fått det, og hva symptoner hadde dere? Takker for svar. Endret 2. november 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Som kvalifisert person til å svare på det spørsmålet; Ja, du har fått boreliose. Spis mye fiber, det hemmer viruset. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 *Et flått innlegg * 7207111[/snapback] Ikke for å være frekk, men hvordan i alle dager skal vi kunne bedømme det? Det er jo helt tilfeldig om flåtten bærer borelliasmitte, så det må nesten legen din finne ut. Sorry. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Bare spør om noen av dere har hatt det, og kan si hva symptoner dere hadde så jeg kan samenligne det med hva jeg har opplevt i det siste. Som sagt, prøve å komme meg til lege i mårå. Endret 2. november 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå