rascl Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Har bygget meg ny pc i dag og da jeg endelig var ferdig og skulle slå den på, startet den, men slo seg av igjen med en gang. Dette skjer hver gang jeg slår den på. Det tennes også et rødt lys og lages en lyd som indikerer på at noe er galt. Men hva kan det være? Trenger hjelp snarest! Oppsett: Conroe e6400, ati x1900xt, 2x1024 corsair twin2x 6400, Asus p5b hk. Endret 3. november 2006 av rascl Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Sett alt i igjen.! Litt hardt;> + har du gjort dette før? Lenke til kommentar
rascl Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Sett alt i igjen.! Litt hardt;>+ har du gjort dette før? 7207464[/snapback] Har ikke gjort dette aleine før nei, men har en del erfaring. Kommer en fyr hit straks å fikser. Får håpe han får til.. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Manualen for hovedkortet forklarer sikkert hva pipelydene kan indikere. Lenke til kommentar
rascl Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Manualen for hovedkortet forklarer sikkert hva pipelydene kan indikere. 7213236[/snapback] Står faktisk ingenting der. :S Til han oppfor; har vært med på å sette et par pcer sammen.. Lenke til kommentar
rascl Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 "If installing a dual-core CPU, connect the chassis fan cable to the CHA_FAN connector to ensure system stability." Står d der i manualen, men jeg har ikke noen viftekabel fra kabinettet som passer der... Kan dette være feilen? Lenke til kommentar
rascl Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Løst... takk for innspill Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 ;] Bare hyggelig det da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå