fakey Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har du sett Bamse? Dagens nesten største nyhet på vg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva i...? Kan det kalles en sak i det hele tatt? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dagens nesten mest interessante tråd i OT-baren. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 det var jo bra alt løste seg til slutt ivartfall da var jo en søt liten hund Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg likten den hunden. Og jeg avskyr hunder. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg avskyr fortsatt hunder. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nåååwh. Den hunden var fin. Men nok en gang ser vi hvor god kvalitet det er hos vg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Så søt han fortjente "frontpage"! Lenke til kommentar
grimsle Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tre måneder gamle Bamse er hjemme igjen - etter at han besøkte en bruktbutikk-eier som hadde lest VG Nett. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nå skulle jeg nesten ha ønsket jeg bodde i Oslo slik at vi fikk se overskriften: "Bamse funnet påkjørt". Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Bra Bamse er funnet. Kunne blitt fulstendig skandale om selveste Bamse ble borte fra oss nå. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bah, nå som jeg endelig trodde vi skulle få en nyhet om en hjemkommen sirkusbjørn, men neida... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Flaks de fant han igjen. Jeg mener hvordan hadde det gått med verdenssamfunnet hvis Bamse skulle forsvunnet for godt. Det er rett og slett utenkelig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Haha ja det er vel det mest spennende som skjer her i Rælingen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har noen sett Dagsavisen reklamene på trikken? "Dette spisste onkelen til drapsmannens ekskjereste bare timer før mordet - les mer i en annen avis" Det med hunden er akkurat like untresant. Jeg trodde nesten den nyheten bare var tull. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Nå skulle jeg nesten ha ønsket jeg bodde i Oslo slik at vi fikk se overskriften: "Bamse funnet påkjørt". 7207560[/snapback] Fy faen Lars, takk for ab's-økta! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå