Gå til innhold

Laptoptastatur - hvordan modifisere

Anbefalte innlegg

Har for tiden demontert min laptop for lakkering - har lyst til å gjøre noe med tastaturet også - men er ikke sikker på om tastebytte, klistremerker eller lakkering+bokstavmaler er best. :hmm:

Jeg har lett, men finner få/ingen butikk/nettsted o.l som selger noe av dette - kan noen hjelpe meg?

At FN-tastene (kombinasjonstastene) blir borte/ikke lenger merket er ikke et problem.

Kan eventuelt lage lakkmaler selv - men vil gjerne ha råd fra noen som har gjort det før.

(jeg har en HP Pavillion ze5400)

Edit: Hvis noen mener denne tråden passer bedre i et annet underforum - fortell meg - "Kabinetter og modifikasjoner" var det eneste med "modifikasjoner" i navnet.

Endret av Kagee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp rapportert med henvendelse om å flytte til underkategorien Casemods.

Knappene på et tastatur er vanskelige å få på hvis man har tatt de ut. Klistremerker er jo en grei og billig løsning. Du kan jo kjøpe lakk på små bokser for og så male med en pensel. Gjerne en pen skrift som matcher temaet?

Lenke til kommentar

Et tastatur uten merker kan vaere fryktelig irriterende den gangen jeg trenger *akkurat* det tegnet du ikke husker hvor er - og jeg planlegger liksom aa bruke denne laptop'en etterpaa da.

Ingen som har gjort noe i det hele tatt lignende foer?

Lenke til kommentar

Joda....det ligger i arbeidsloggen min, men det var til en stasjonær pc, og tastaturet ble ikke noe særlig å bruke ;) I tillegg til dette har tastene lett for å falle av, og jeg mistet 1 tast den første uka (på HW-Lan) :cry: Jeg vet jo ikke hvordan det hadde blitt hvis jeg fikk lakka tegnene da :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...