Gå til innhold

Min først redigerings jobb, men trenger program!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg skal begi meg ut på å redigere min første film! Ikke har jeg noe som helst peiling på redigering eller redigeringsprogram! Jeg vil gjerne ha tak i et gratis redigeringsprogram som ikke er så forferdelig komplisert. Windows Movie Maker blir for enkelt syns jeg. Programmet skal kunne legge til musikk osv. Det skal også kunne vise bilder og det skal kunne gå an å forandre visningstiden på bildene slik at bildene kan skifte i takt med musikken. Kan godt være at det er mulig i windows movie maker bare at det er jeg som er evneveik og ikke klarer det!

Noen som kan hjelpe?

Takk på forhånd

Hilsen Dinosauren

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mogeleg både å leggje til musikk og endre lengda på bilete/video i WMM. For å leggje til musikk, vel File --> import into collections og finn fila. Dra den so ned på tidslinja i «Audio/Music»-sporet. For å endre lengda på video/bilete/lyd, hald musepeikaren over enden av klippet so markøren endrar seg, og dra so enden inn. Sikkert ein fordel å vere i tidslinjevisning for slik finklipping, so om du ikkje er det, klikk «Show timeline».

Om du har lyst på noko betre, som òg kan brenne DVDar, prøv Adobe Premiere Elements eller Magix Movie Edit Pro. Dei koster henholdsvis ca. 900kr og ca. 500kr trur eg. For meir info sjå denne tråden, som ligg festa øvst i forumet her.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Kva del av prosessen som gjer det vanskeleg då? Du får jo sjå «bølgeformen», eller kva eg skal kalle det, for lyden, og dermed ser ein jo relativt enkelt kvar markerte punkt i lyden er. Nesten uansett program vil det verte mykje manuell finjustering vil eg tru. Veit ikkje om nokon av dei gratis redigeringsprogramma er noko betre enn WMM på dette området, men du kan jo prøve til dømes demoen av Adobe Premiere Elements, og sjå om det er betre. Det koster ca. 900kr, men det kan godt vere det er verdt det. (Det har og mogelegheit for å lage DVDar med meny, direkte frå programmet, om du skulle ynskje det i framtida.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...