Gå til innhold

Beste nettbutikk for spill

Anbefalte innlegg

Hvilken nettbutikk synes du er best å kjøpe spill fra?

Tenker da på alt fra kundeservice til pris og leveringstid.

Tenkte at en tråd om dette kunne være til hjelp for de som skal kjøpe spill på nettet for første gang, så kan de se her istedenfor å grave opp alle mulige anmeldelser etc. for forskjellige butikker. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gamezone.no leverer svært kjapt og prisene er ålreite.

7206945[/snapback]

Synes Gamezone er ræva. Forhåndsbetilte Dead Rising til Xbox 360, men ombestemte meg og sendte mail til de 3 dager før de sendte spillet. Fikk verken svar fra de eller avbestilt spillet. De sendte meg spillet 4 dager senere. :thumbdown: Da hadde jeg alledrede kjøpt meg spillet hos Såaceworld her i Fredrikstad og valgte såklart å levere spillet tilbake. Kommer aldri mer til å kjøpe noe derfra. Synes Gamesmix var veldig bra, men de har desverre gitt seg.

Lenke til kommentar

Det kommer meget ann på prisen på spillet, hvem som kommer best ut. Bruker spillpriser til å finne beste butikk.

Somregel ender det opp med enten Gamezone, CDon eller play.com, men noen ganger ender jeg opp på plasser som BlahDVD og Sold-out Software sin butikk.

Brukte og Gamesmix en stund, men nå er dessverre den lagt ned, noe som er litt synd.

En butikk jeg aldri handlet på var Spiderman, som var somregel den dyreste av alle alternativene. Nå er nå den og borte på tradisjonell vis så får man se om prisene blir endret der :p

Lenke til kommentar

Var tilfeldigvis innom sida i dag, og såg at de hadde annonsert GOW: Limited Collecters Edition for for 549,- i dag, altså samme prisen som eg hadde bestilt den vanlige versjonen for. Så da sendte eg ein mail til dem og spurte dem om dette. Da blei det gjort klart at dem hadde fått ein ny avtale med ny retailer som gav dem gode priser. Eg fikk uten problemer kansellert den gamle ordren og Collectors Edition er bestillt far den siden til 578,- :wee:

Siden de er så raske å svare var dette gjort på relativt få minutter :)

Lenke til kommentar

Syns gamezone.no er bra jeg, de sender spillet til deg så det er hos deg når det er release (f.eks jeg får NWN2 collectors edition i posten imorra) sendte den i overigår selv om release dato er imorra..

(samme gjalt enchanted arms til xbox360, sendte spillet 2 dager før release så jeg var garantert å ha spillet datoen det ble sluppet ut i butikkene)

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Spill pleier jeg og kjøpe i butikk men hvis jeg skal nevne en nettbutikk må det bli GameZone

Det av erferinger jeg har hatt med dem er flott levering og greie priser.

EDIT: Fikk Oblivion Collectors Edition på release dagen, nydelig!

Har faktisk nettop bestilt Gears of War Limited Edition og en ekstra trådløs kontroll derfra.

Slik at jeg får 2 kontrollere totalt samtidig som jeg mottar spillet.

Og da er det bare og ringe til en kamerat og be han over på Pizza, Øl og Gear of War!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Just cause av playaisa for 1 uke siden merket i går at orderen var avbrutt etter penger var trukket av kontoen min. så sente jeg mail, så sa de at jeg aldri hadde oprettet en konto hos de i det heletatt....

Sente nettopp Info om betaling og ID så får jeg se...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...