Jimmith Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har et Pov Geforce 7800 gt som kom med kampanje pc'n fra netshop i oktober i fjor. Sammen med dette kortet kom blandt annet denne dingsen som festes via en kabel til kortet: Video inn? Hvordan fungerer dette? Kan jeg koble til for eksempel PS2'en min og spille på pc-skjermen? Hadde vært praktisk. Frøkna okkuperer stort sett tv'n på kveldene, og Ps'en blir stående å støve. Prøvde å bla opp noe om det på Nvidia og POV sine websider, men klarte ikke å finne noen ting. Er det noen som har erfaring med dette? All hjelp mottas med takk. ..Og hvis du bare sitter å rister på hodet over hvor dum jeg er, så beklager jeg på det sterkeste Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg lurer på akkurat det samme! Men jeg har 7950gx2. Har det noe å si? Lenke til kommentar
roberts83 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hmm..har ikke dette noe me inngang på hovedkortet å gjøre da? -og ikke inngang på skjermkortet..plugg i og prøv da vel! Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Vel hele dingsen (på bildet) kobles til skjermkortet i hvertfall. På "forsiden" har den utganger for rgb og s-video og på baksiden innganger for video og s-video. Video ut har jeg brukt lenge, men jeg har aldrig forstått hvordan video inn fungerer. Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Er det ingen som vet noe mer om hvordan dette fungerer? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Denne kobles til grafikkortet. Andre enden setter du en TV-tuner el.l. så kan du se/ta opp fra tv på datan. Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Denne kobles til grafikkortet. Andre enden setter du en TV-tuner el.l. så kan du se/ta opp fra tv på datan. 7221107[/snapback] Så da skal det gå ann å koble PS2'en min inn også? Rent bortsett fra å koble det til, hva må gjøres for å vise dette på skjermen? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det står hva som må til for å få "video in" til å funke i manualen for skjermkortet. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Manualen er ræva Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du må installere wdm drivere for å få det til å fungere. Her kan du laste ned den nyeste wdm driveren for windows Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du må installere wdm drivere for å få det til å fungere.Her kan du laste ned den nyeste wdm driveren for windows 7222302[/snapback] Last ned og installer driveren som AndyBroke sier, og last så ned VLC mediaplayer. I VLC velger du file -> open capture device På video device name velger du Refresh List og så fra drop down listen velger du nVidia WDM video capture Lyden må du få inn på PCen på en annen måte, f.eks. gjennom line-in på lydkortet ditt. Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Du må installere wdm drivere for å få det til å fungere.Her kan du laste ned den nyeste wdm driveren for windows 7222302[/snapback] Last ned og installer driveren som AndyBroke sier, og last så ned VLC mediaplayer. I VLC velger du file -> open capture device På video device name velger du Refresh List og så fra drop down listen velger du nVidia WDM video capture Lyden må du få inn på PCen på en annen måte, f.eks. gjennom line-in på lydkortet ditt. 7225236[/snapback] Fungerer som ribbe til jul Problemet var at WDM driverene mine var korrupte. Når jeg fikk avinstallert disse og lagt på plass noen nye så fungerer ting som det skal. Nå er det bare å stikke på Claes Olson å få seg en stereo til jack så er jeg oppe og ruller. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå