just_me Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) prosessor: core to duo E6700 kjøler: ??Zalman CNPS9500 eller Noctua NH-U12?? overklokk: ja trenger jeg\burte jeg ha en annen kjølepasta en "stock"? Endret 2. november 2006 av just_me Lenke til kommentar
Quir0 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) du trenger ingen annen kjølepasta tror jeg. men bare husk å legge på ny;) og som cpu kjøler anbefaler jeg zalman cnps9500 at den er laget spesielt for socket 775. Endret 2. november 2006 av Quir0 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du trenger annen kjølepasta med mindre det følger med kjøleren. Langt i fra alltid det gjør det. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Du trenger annen kjølepasta med mindre det følger med kjøleren. Langt i fra alltid det gjør det. 7206915[/snapback] det føler vel med cpu? Lenke til kommentar
Quir0 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 ja det gjorde det ihvertall på min. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du trenger annen kjølepasta med mindre det følger med kjøleren. Langt i fra alltid det gjør det. 7206915[/snapback] det føler vel med cpu? 7206989[/snapback] Kjølepastaen som følger med cpu er påmontert kjøleren, er den ikke? Mener å huske det var slik iallfall. Den er ikke akkurat super uansett, skal du først overklokke, bruk Arctic Silver 5. Den er rett og slett bedre. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Du trenger annen kjølepasta med mindre det følger med kjøleren. Langt i fra alltid det gjør det. 7206915[/snapback] det føler vel med cpu? 7206989[/snapback] Kjølepastaen som følger med cpu er påmontert kjøleren, er den ikke? Mener å huske det var slik iallfall. Den er ikke akkurat super uansett, skal du først overklokke, bruk Arctic Silver 5. Den er rett og slett bedre. 7207036[/snapback] oki nice takk Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kjølepastaen som følger med cpu er påmontert kjøleren, er den ikke? Stemmer... Boxed CPU kjølere har ferdig påført... Lenke til kommentar
g5r Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Kjølepastaen som følger med cpu er påmontert kjøleren, er den ikke? Stemmer... Boxed CPU kjølere har ferdig påført... 7207062[/snapback] De fleste boxed-prosessorer har en slags "klistre-pasta" som ser ut som en firkantet klistremerke og er TJUKK! det verste jeg har sett nærmer seg en 0,5mm, og selv om den kan føre varme vel er den a) ofte mindre i areal enn kjøleren og b) desto tynnere lag med pasta desto bedre (ie. "kortere vei" for varmen). Kjøp Arctic Silver, spre JEVNT og TYNT - går du ned alt fra 5 til 10 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå