nacho Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 De er fra teamxbox, så man får smake til med salt: http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1488/Gears-of-War/p1/ Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Festlig, festlig! Endret 3. november 2006 av wipy Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Gleder meg mer og mer til dette spillet. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Må inrømme at jeg ikke har fulgt noe særlig med på dette spillet. Men hørte i start fasen at det var snakk om coop multiplayer, blir det noe av dette? Og i såfall er det split screen eller bare på LAN\internett? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Må inrømme at jeg ikke har fulgt noe særlig med på dette spillet. Men hørte i start fasen at det var snakk om coop multiplayer, blir det noe av dette? Og i såfall er det split screen eller bare på LAN\internett? 7220399[/snapback] begge deler så vidt jeg vet. Og noe av det kuleste er at uansett hvor du er i single player så kan du invite en kompis til å joine deg :D:D Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 DATAPARTY anyone? Skikkelig crazy LAN hjemme hos meg.. FUCK YEAH,, bitches is allowed. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Dette var gode nyheter . Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Må inrømme at jeg ikke har fulgt noe særlig med på dette spillet. Men hørte i start fasen at det var snakk om coop multiplayer, blir det noe av dette? Og i såfall er det split screen eller bare på LAN\internett? 7220399[/snapback] begge deler så vidt jeg vet. Og noe av det kuleste er at uansett hvor du er i single player så kan du invite en kompis til å joine deg :D:D 7220434[/snapback] Det var nok for meg, kjøper meg en x360 + GOW når det kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå