rusolvan Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, er dette mulig på så høynivå som Java? vet man må i registeret å forandre endel verdier i registernøkler... Vet også at det finnes endel slike programmer på nettet, men lurer egentlig bare på om noen har prøvd dette før? For di som ikke vet hva slike programmer gjør, så skifter de forskjellige nettverksinnstillinger alt etter hvilken f.eks Profil du velger. Dette er svært nyttig hvis du har bærbar og kobler deg på forskjellige nettverk i forbindelse med hjemme/skole/jobb, der enkelte f.eks krever statisk ip-adresse. Lenke til kommentar
krigun Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) På Windows? Bytt til et annet operativsystem, så kan du gjøre det enkelt vha. scripts. EDIT: Det er sikkert mulig, men jeg har lyst til å sage av meg beinet for jeg hadde skrevet noe som helst mot Windows API-er. Endret 2. november 2006 av krigun Lenke til kommentar
rusolvan Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 hehe, ja det er nok Windows jeg prater om her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå