Kagee Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) EDIT: Den løsna!! Satt egentlig ikke så godt ffast - metalltingen jeg lurte på viste seg å v?re toppen på prosessoren. Jeg demonterte min bærbare PC i går. Da jeg kom til kjølevifta/ribbene (disse er spleiset, se bilde) satt den litt godt, og jeg dro. Det viste seg at prosessoren ble med, selv om den satt i en standard ZIF-socket. Nå klarer jeg ikke å få den løs fra kjøleapparatusen - noen ideer? © HP.com Endret 4. november 2006 av Kagee Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) prøv å varm opp ribba litt slik at pastaen blir varm og sitter dårligere. Er det bare kjølepasta som er på, kan du skubbe den av ribba med en kniv. Endret 2. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Lirk en tapetkniv inn mellom kjøler og cpu og jobb deg sakte innover. Pass på fingra! Lenke til kommentar
matrosen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 brukte selv en skarp kniv på min bærbare. Bare husk og ha på kjølepasta etterpå.... Helst artic silver 5 Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Det sitter en metallkloss der. Med noe som ser ut som en "kjølepastamatte" under. Hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå