grimsle Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 http://www.dgjengen.homestead.com/test.html det stedene det står "link" har jeg tenkt til å lage et lite bilde med bakgrunn som det står de forskjellige sidene jeg skal linke til. Når man holder pekeren over disse pekerene skal da dette linkebildet skifte farge.. how is this possible? Bruker vanlig html.. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Du må lage to versjoner av hvert bilde. Ett som er utgangspunktet og et som vises ved hover. Deretter bruker du css (ev. javascript) for å angi hvilket bilde som skal vises. Eksempel: a#forsiden { background-image: url('forsiden.jpg'); } a#forsiden:hover { background-image: url('forsidenHover.jpg'); } Du gjør dette for alle linkene dine og setter id="navnetpålinken" som et attributt i hver a-tag. Mvh. Anders Lenke til kommentar
grimsle Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Tusen takk! Akkurat det jeg mente=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå