Ulrik91 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hei! har akuratt kjøpt en 400GB Hitachi harddisk. jeg putta den i pc'n, plugga i kablene og skrudde på pc'n. da den var midt i på-skruinga blei hele skjermen sort og det kom en liten grå strek oppe i høyre hjørne. jeg skrudde av pc'n å gikk inn i bios, der så jeg at den gamle harddisken var "slave" for den andre. så jeg bytta om. da fikk jeg skrudd på pc'n men den nye harddisken var ikke å finne. Bios finner harddisken men pc'n gjør ikke? er det noen som har noen tips til hva jeg kann gjøre? setter pris på alle svar Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hei! har akuratt kjøpt en 400GB Hitachi harddisk. jeg putta den i pc'n, plugga i kablene og skrudde på pc'n. da den var midt i på-skruinga blei hele skjermen sort og det kom en liten grå strek oppe i høyre hjørne. jeg skrudde av pc'n å gikk inn i bios, der så jeg at den gamle harddisken var "slave" for den andre. så jeg bytta om. da fikk jeg skrudd på pc'n men den nye harddisken var ikke å finne. Bios finner harddisken men pc'n gjør ikke? er det noen som har noen tips til hva jeg kann gjøre? setter pris på alle svar 7206415[/snapback] Hei!! Hvis du høyreklikker på Min Datamaskin og velger Behandle og i menyen til venstre tar diskbehandling. Der kan det hende du ser disken, men at du må formatere\aktivere den så den kan brukes.... :!: Selvin Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 tusen takk selvin! nå formaterer den. det ser ut til å funke. masse respekt til deg ass! Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 foresten, har fått meg ny dvd-brenner også som jeg ikke får til å funke. (nå kjører jeg doble cd-rom på en flat-kabel) noen som har noen forslag til åssen jeg kan få den til å fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå