Gå til innhold

Ny harddisk funker ikke?

Ulrik91

Anbefalte innlegg

hei!

har akuratt kjøpt en 400GB Hitachi harddisk. jeg putta den i pc'n, plugga i kablene og skrudde på pc'n. da den var midt i på-skruinga blei hele skjermen sort og det kom en liten grå strek oppe i høyre hjørne. jeg skrudde av pc'n å gikk inn i bios, der så jeg at den gamle harddisken var "slave" for den andre. så jeg bytta om. da fikk jeg skrudd på pc'n men den nye harddisken var ikke å finne. Bios finner harddisken men pc'n gjør ikke? :hmm:

er det noen som har noen tips til hva jeg kann gjøre?

setter pris på alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei!

har akuratt kjøpt en 400GB Hitachi harddisk. jeg putta den i pc'n, plugga i kablene og skrudde på pc'n. da den var midt i på-skruinga blei hele skjermen sort og det kom en liten grå strek oppe i høyre hjørne. jeg skrudde av pc'n å gikk inn i bios, der så jeg at den gamle harddisken var "slave" for den andre. så jeg bytta om. da fikk jeg skrudd på pc'n men den nye harddisken var ikke å finne. Bios finner harddisken men pc'n gjør ikke? :hmm:

er det noen som har noen tips til hva jeg kann gjøre?

setter pris på alle svar  :D

7206415[/snapback]

Hei!!

Hvis du høyreklikker på Min Datamaskin og velger Behandle og i menyen til venstre tar diskbehandling.

Der kan det hende du ser disken, men at du må formatere\aktivere den så den kan brukes.... :!:

Selvin :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...