aGal Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Klarte 2,7 nå så nå skal jeg dure oppover så lenge det er stabilt til rund 3 GHz Her er et bilde, men er ikke sikker på at jeg gjorde riktig nå... Enabla de to nederste sakene på bios bildet, da funka det å komme over 2,66 GHz noe som har vert problem før, men er dette riktig ? noen som vet ? trenger sårt et svar eller tips whatewwwwwa ! Edit: oppe i 2,8 GHz nå xD prøvde 2,93 men den ville ikke.. la oss prøve mer til jeg får noen svar Endret 2. november 2006 av aGal Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Klarte 2,7 nå så nå skal jeg dure oppover så lenge det er stabilt til rund 3 GHz Her er et bilde, men er ikke sikker på at jeg gjorde riktig nå... Enabla de to nederste sakene på bios bildet, da funka det å komme over 2,66 GHz noe som har vert problem før, men er dette riktig ? noen som vet ? trenger sårt et svar eller tips whatewwwwwa ! Edit: oppe i 2,8 GHz nå xD prøvde 2,93 men den ville ikke.. la oss prøve mer til jeg får noen svar 7206327[/snapback] Quote seg selv a gitt :/ her går det fort i svingene xD Endret 2. november 2006 av aGal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå