Straydog Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Jeg har en kompis som er befal i forsvaret og idag skal det arrangeres beretløp for rekruttene. I den forbindelse trengte han litt musikk som skal spilles idet beretene overleveres i slutten av løpet. Har sendt han Queen sin "We are the champions", men lurte på om noen hadde noen andre forslag i tillegg? Endret 2. november 2006 av Straydog Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 "Stand up (for the champions)" med Right Said Fred Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Vangelis - Conquest of Paradise. Ikke hele sangen, men der "glad-partiet" starter Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 "Seier'n er vååååår, seier'n er våååååår, vi har vunni, seier'n er våååååår" Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Judas Priest - United Accept - Bound to fail Rocky temamusikken Det er de jeg kommer på nå Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 "Simply the best! *dudududuu*" Grusom låt, men fungerer. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Steve Vai - Liberty (fra Passion And Warfare) Svulstig og mektig sak. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Takker for alle bidrag! Det slo an Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hva med Litauen sitt bidrag i forrige Eurovision? "We are the winners, of Eurovision!" Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 ABBA - The Winner Takes It All.... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jokke - Hvorfor (er jeg alltid nr. 2) kan ikke bare ha vinnermusikk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Mye rart av Manowar kan jo være passende, krig, slossing og seier er gjennomgangstemaer. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Tina Turner - Simply the Best Bryan Adamas - We're gonna win Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Siste låta på SW: A New Hope-soundtracket: Throne Room (klikk høyttalerikonet på sida for å prøvelytte ) EDIT: Noen flere: LOK - Sug Min og Lok står när de andra faller (LOK har enda flere fete selvskryt-låter) Endret 3. november 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 ABBA - The Winner Takes It All Nick Borgen - We are all the winners CHESNEY HAWKES - THE ONE AND ONLY Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Joe Esposito - You're the Best (Karate Kid) Lenke til kommentar
Tze Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Clawfinger - Biggest and the best Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 som cs nerd må jeg bare nevne "the one and only" :!: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Queen - We will rock you Jim Reeves - I love you because Rocky - Going the Distance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå