Mosesyou Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har bygget meg en ny pc idag, oppsettet kan dere se her http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...F1-F78D254F3D01 det som skjer når jeg skal installere windows er at det kommer CDBOOT : couldent fint NTLDR jeg har valgt First boot device til CD. noen som vet hva som kan være galt ? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Får du frem harddisken under instalasjon? Lenke til kommentar
Mosesyou Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 har aldri kommet så langt som til installasjonen. installasjonen starter ikke jeg får bare fram der error meldingender skal komme trykk en knapp for å starte fra cd rom Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du kan teste å sette opp volten på minnet, det fungerte for meg. Hadde nesten det samme problemet Lenke til kommentar
Looke Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ingena v tingene har hittil funket :S Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Den finner ikke ntldr på cd'en, bytt cd Lenke til kommentar
Mosesyou Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 er detnoen mulighet for å finne NTLDR på en boot cd elns ? Lenke til kommentar
Mosesyou Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) har prøvd med en boot cdnå men det funka ikke :S det rare erat disken ikke dukker opp i BIOS :S Endret 3. november 2006 av Mosesyou Lenke til kommentar
Mosesyou Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Har lest atjeg kan bruke freedos til å fikse dette, men jeg vet ikke hvordan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå