Ultrag Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Rart at det har kommet ut. Skulle ikke være ute før den 10. Her satt jeg og spilte og trodde jeg var så unik. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Spør igjen, det er ikke annonsert en CE av F.E.A.R.? Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Anbefaler alle som ikke har spilt Fear på PC å kjøpe seg dette spillet. Finnes ikke FPS-spill som kan måle seg med Fear når det gjelder AI. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Spør igjen, det er ikke annonsert en CE av F.E.A.R.? 7215130[/snapback] finner ingenting om fear CE, så antar det ikke finnes. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Da blir det en bestilling hos Play-Asia.com Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Spilt noen timer og fy faen og dette her er så bra. Var litt tvilsom da jeg handlet spillet, men det gjør absolut ingen ting å spille det engang til. Med heftig lyd og bilde så kan det ikke slå feil. Skremmefaktoren er der selv om jeg har spilt det før. Er en stund siden sist. Deilig å ha et FPS spill som gir skikkelig underholding uten å irritere seg over enkelte ting. Her er det digial morro for alle penga Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Spilt noen timer og fy faen og dette her er så bra. Var litt tvilsom da jeg handlet spillet, men det gjør absolut ingen ting å spille det engang til. Med heftig lyd og bilde så kan det ikke slå feil. Skremmefaktoren er der selv om jeg har spilt det før. Er en stund siden sist. Deilig å ha et FPS spill som gir skikkelig underholding uten å irritere seg over enkelte ting. Her er det digial morro for alle penga 7219118[/snapback] Husker du at vi snakket om styringen i demoen var litt vel overfølsom? Hvordan synes du fullversjonen er å spille i forhold når det gjelder styring? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Styringen er helt perfekt. Presisjonen er helt der oppe sammen med COD2. Noe som er stor mangel på FPS spill til X360. Finnes ikke noe værre enn dårlig presisjon (Farcy anyone?) Ganske merkelig at det finnes kun fåtall titler som har bra styring/sikte som COD2 og F.E.A.R. Det er helt herlig hvor deilig det er. Jeg blir ***** forbanna når jeg føler at sikte er som sirup som lever sin egen verden. Selv om F.E.A.R er "kun" 30 fps så går det som smør. Ingen blur effekter eller noe annet som gjør at spillet går sakte. Flyten er som GoW video jeg har sett, begge har 30 fps og fin flyt. Alle som har fet lydanlegg i stua må bare kjøpe dette spillet. Makan til atmosfære skal man lete lenge etter. Ikke første gang jeg snur meg rundt i de mørke gangene og hører lyder som jeg helst ikke vil høre Grafikken er heller ikke skalert ned i MP delen som ofte FPS spill pleier å ha. Med 16 spillere online med heftige skygge effekter, kuler, krutt, betongsprut og røyk så går det forbausende bra i kampens hete. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) OK, der klarte du å vri 500KR ut av lommebolen min Avanore Klarer ikke motstå dette spillet når jeg hører alt det deilige snakket! Gleder meg til å fyre det opp på Surround'en og LCD TV'en min! Har spilt det litt før, på en PC som ikke klarte det på lav oppløsning engang, og der satt jeg med headset og 17" skjerm. Dette blir nok noe annet ja Bra å høre at de har fikset presisjonen såpass mye! FarCry er jo helt forferdelig... blir gal når siktet flyr over hodene til fiendene mine. Mens CoD2 klarer jeg derimot bedre på 360 enn PC grunnet tilvenning til kontroll... er en annen verden, akkurat slik er R6 Vegas også. Helt herlig flyt i siktingen på demoen. Men da er den største feilen med FEAR demoen fikset... men er grafikken på høyde med PC versjonen på full grafikk? Fikk nemlig intrykk av at Demoen ikke var like pen Edit: Formuleringsfeil Endret 5. november 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 grafikken på høyde med PC versjonen på full grafikk? Fikk nemlig intrykk av at Demoen ikke var like pen 7220144[/snapback] Grafikken er like bra som PC med alt maks på. Devs sier at X360 versjonen er piffet opp med enda bedre textures og effekter. Har du ikke spilt F.E.A.R før så er dette et must have spill. Du vil nesten pisse i buksa og sette bena opp fra gulvet når du spiller. Enkelte scener i spillet er helt for jævlig skremmende *grøss* Har spilt en del timer nå utover natten. Spillet vender om plutselig fra skikkelig action til grøsser. I det ene øyeblikket er det masse krig og folk over alt, så havner du ned i en sjakt og der er det mørkt. Det eneste som venter på deg er, tja ikke noe som minner meg om mennekser akkurat Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Argh! husker jeg spilte litt på PC som sagt, og når jeg gikk inn i en luftesjakt kommer den jenta springende på alle fire mot deg! Jeg har aldri mistet musa, tatt fingrene av tastaturet og rullet stolen bakover før av hverken et spill eller film... men herregud som jeg skvatt da!! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Blir bra skremt her også. Har lest flere som sier pøh dette spillet er barnemat, ble ikke skremt. Spiller jeg dette her midt på lyse dagen så blir det ikke det samme kicket. Sitter derimot ut på kvelden/natten, helt alene. Lyset er dempet og lyden er høyt. Da blir det skremsel faktor så det holder. Var flere ganger jeg hadde bare lyst å drite gå gjennom det blinkende mørke rommet, eller inn i den mørke sjakten som jeg akkurat så en skygge gå inn i Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) MP delen i F.E.A.R er artig! Liker best å spille elimination. Har 1 liv og den beste vil stå igjen. Skikkelig spennende! Kan ikke leke rambo men må snike seg i gangene og helst holde seg i skyggene og der det er mørkt Bare de får fiksa den **** lobbyen så jeg slipper å lage/joine servere etter 1 runde spilt Endret 6. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Startet selv igår på FEAR og nå skjønner jeg hva jeg gikk glipp av på PC. Dritkult spill...Og skremmende til de grader. Kom til den sjakten som er nevnt tidligere og kan trygt si at kontrolleren føk ut av hendene mine og jeg skreik som en liten jente. Kameraten min var på nippet til å sove og han glimset litt på TV'en og når han så jenta i sjakten så bråvåknet han. Tviler på at jeg skal teste MP, men det gjør ikk eså mye med tanke på at SP er utrolig morsomt nå... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hehe, jeg trodde jeg ble skremt av Doom3, men F.E.A.R var noe som satte en større støkk i meg enn det. Spilte forøvrig igjennom Extraction Point i forrige uke, og opplevelsen var jaggu meg lik da. Fikk hjertet i halsen flere ganger. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Startet selv igår på FEAR og nå skjønner jeg hva jeg gikk glipp av på PC. Dritkult spill...Og skremmende til de grader. Kom til den sjakten som er nevnt tidligere og kan trygt si at kontrolleren føk ut av hendene mine og jeg skreik som en liten jente. Kameraten min var på nippet til å sove og han glimset litt på TV'en og når han så jenta i sjakten så bråvåknet han. Tviler på at jeg skal teste MP, men det gjør ikk eså mye med tanke på at SP er utrolig morsomt nå... 7229143[/snapback] Gled deg til når du kommer lenger ut i spillet. Pass på å holde bena oppe i sofaen Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ble folk virkelig skremt av Doom 3? Jeg synes bare det ble kjedelig og forutsigbart... Det samme skjedde jo hele tiden! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ble folk virkelig skremt av Doom 3? Jeg synes bare det ble kjedelig og forutsigbart... Det samme skjedde jo hele tiden! 7230609[/snapback] Joda, etterhvert, ja. Men i begynnelsen skvatt jeg i stolen da ting hoppet ut av de mørke krokene. FEAR er jo mye bedre slik sett, det avhenger av andre ting enn bare en ting for å skremme deg, så på en måte er du alltid på vakt. I Doom3 ble det jo rutine å forvente seg hva som skulle skje, i FEAR får du på en måte en forvarsel at noe skal skje, men ikke akkurat når. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Helt enig. I Doom3 så skvatt jeg i starten men etter en tid ble det liksom litt "å hei, enda et monster som lurker i skyggen" F.E.A.R så vet du ALDRI når det skjer. Du kan sloss mot disse soldatene og det ikke er skummelt i det heletatt. Plutselig snur det om og så detter det et lik rett ned foran føttende dine, eller du ser en skygge og noe lys som skrur seg av. Lyden spiller også en viktig rolle Endret 6. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Gret greit greit! Dere kan gi dere nå! Har blitt overtalt! FEAR skal handles! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå