Ed Hunter Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kjøpte nylig Xbox 360. Lagde så ein offline account og begynte straks å spele på den. Idag kobla eg opp mot Xbox Live og måtte derfor lage ny konto for live. Er det mulig å "oppgradere" eller overføre min offline konto til min live konto? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det bør da være mulig- Logg inn på din Xbox 360, trykk på Gamertaggen din, og velg "Join Xbox Live". Vil tro dette funker. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Har oppretta live konto på internett, så når eg velger Join live frå min offline konto og kaller opp min gamertag, så ender eg opp med to kontoer. Ein live og ein offline... Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bumper denne da jeg lurer på det samme. Har jo gjort mange achievements, så det er litt kjipt å måtte spille spillene på nytt.. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå