Skaufjord Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 bestilte en slik en fra psdata nå nylig. stod der at de fikk den på lager den 18. men den dumpa ned i posten i går. bra saker det... så til saken. skal bestille helt ny pc, men den kommer ikke før om noen dager... så jeg satte opp 172T'n på den gamle pc'n. her er det litt flimring, en del striper, og en god del ghosting... jeg regner med at dette kommer av følgende ting: 1. den står kobla til analogt 2. skjermkortet er et ati rage 8mb 3. skjermkortet klarer ikke mer enn 16bits farger i 1280x1024 (som er standardoppløsninga på skjermen) er det kun disse tingene som lager krøll, eller vil jeg oppleve lignende med min kommende nye pc? Lenke til kommentar
Skaufjord Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 ...folkens? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Skjermen kan teoretisk sett være ødelagt, men jeg tipper at det funker glimrende når du får opp en ny pc som kan kjøre 32bit farger og DVI. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 "jeg regner med at dette kommer av følgende ting: 1. den står kobla til analogt" Skal ha lite og si. "2. skjermkortet er et ati rage 8mb" Kortet skal være greit nok, men... "3. skjermkortet klarer ikke mer enn 16bits farger i 1280x1024 (som er standardoppløsninga på skjermen)" Problemet ditt. Skjermkortet gjør nok ikke en god nok jobb. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 En ting til, har du installert driverene til skjermen? Lenke til kommentar
Skaufjord Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 jada jeg har installert drivere... og det er ikke sånn at den er ødelagt... legger knapt merke til flimringa og stripene. ghostinga er litt heftigere, men regner med at det vil bedre seg med ny maskin som kommer i posten forhåpentligvis i morra eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå