PanzerLoco Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Her lukter det Gullfisken Nominasjon Lenke til kommentar
HFL Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 syntes den var underholdene jeg..=) kjedelig i starten, men fett når alt begynte å eksplodere.. så ikke helt hvor zebraene og giraffen på slutten passa inn men.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Hver sin smak såklart. Sony har litt mer skjult budskap i sine reklamer. Denne reklama var da ganske tydeleg. Alt som har vore før PS3 er mindre bra for å seie det fint, og PS3 byr på fantastike spelopplevingar. Den beste er da alle bruker "lekepistole". Altså for X360. Herregud hvor jeg digger den 7210463[/snapback] Skal vi vere kritiske så er ikkje den så veldig bra. For å bruke den same tolkinga som andre har brukt på denne reklama: er det sånn at alle som kjøper 360 blir gale og spring rundt for å drepe alle? Vidare seier den ikkje så mykje om produktet. Men personleg likte eg den og. så ikke helt hvor zebraene og giraffen på slutten passa inn men.. 7210631[/snapback] Den var med som eit døme på det "forteljaren" snakka om i reklama. Endret 3. november 2006 av ttt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Om den var rettet mot produktet, bryr meg egentlig ingen ting Synes bare reklamesnutten er mega digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå