Camper_killer Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Veit ikke om denne har blitt lagt ut før, men seriøst, Sony KAN lage noe bedre: http://www.kotaku.com/gaming/sony/your-gra...-ps3-209969.php Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Orker ikke å se den, da jeg leste dette i teksten: *But a three minute commercial in which a gummy old granny makes her afternoon tea?* Skal de grave seg dypere, eller hva er det de vil? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 De har jo en hel mengde rekalmer nå, bare å søke på Youtube. Markedsføringen er fremdeles ikke god nok... Lenke til kommentar
Heales Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Og i det øyeblikket man trodde at Sony ikke kunne falle lavere kommer denne møkkafilmen og synker rett til bunns. Eneste forklaringen må være at samme idiot som de siste 18 månedene har vært ansvarlig for Sonys PR-strategi også er ansvarlig for dette våset. Skulle denne noengang bli vist på norsk TV vil jo stort sett de fleste ha sovnet eller byttet kanal lenge før man i det hele tatt får muligheten til å høre ordet Sony. Lenke til kommentar
freke Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det var bilde av et par lår ved sida av reklamen som rett og slett fenget mer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 trenger PS3 noen reklame egentlig? alle veit om den, alle veit når den kommer, og de fleste skal ha den bare fordi det er en PlayStation... Lenke til kommentar
nacho Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er vel sånn sony har tenkt i det siste også Lenke til kommentar
nilox Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jøss, virker jo nesten som om den reklamen er rettet mot eldre? Ellers har jeg sett verre reklamer. Søt musikk da.. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Gud hvilken dårlig reklame... Det neste blir vel at Sony prøver å unskylde crappinesen til reklamen med "The commercial was running in real time on the PS3!" Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Akkurat når jeg trodde PS3 reklamer ikke kunne bli verre så kommer denne her, kan ikke føle annet enn at Sony skylder meg 3 minutt av livet mitt tilbake etter å ha sett det mølet der. Og tenkt at de ødela huset til den gamle damen Lenke til kommentar
freke Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jøss, virker jo nesten som om den reklamen er rettet mot eldre? Ellers har jeg sett verre reklamer. Søt musikk da.. 7206515[/snapback] Men det kan jo diskuteres om det finnes så mange værre reklamer. Det eneste positive var vel at de nesten glemte å nevne ps3. Det var ikke mye rett-på-sak der. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Konklusjon: Elektronikken i huset sprenges om du plugger PS3 inn Ganske dårlig reklame ja, mildt sagt kjedelig. Tror Sony bør sparke de som lager disse reklamene og ansette noen nye. Ikke ofte reklamer skremmer meg. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jøss, virker jo nesten som om den reklamen er rettet mot eldre? Ellers har jeg sett verre reklamer. Søt musikk da.. 7206515[/snapback] Men det kan jo diskuteres om det finnes så mange værre reklamer. Det eneste positive var vel at de nesten glemte å nevne ps3. Det var ikke mye rett-på-sak der. 7206548[/snapback] Det gjør desverre det (det blir dog subjektivt så gidder ikke å gå inn i en krangel om det). De prøver nok å adskille seg litt ved å lage sære reklamer. Sære reklamer kan fort bli mislikt, men ganske godt lagt merke til. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Herregud, jeg ble jo bare lei meg når jeg så reklamen. De reklamerer jo for konsollen som om det skulle vært en bergravelse og ikke en utgivelse. Hvor blir det av spill gleden ? Nei det var ikke mye glede i dette Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Sony er enten gal, eller genial med denne strategien. Lenke til kommentar
EonoX Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 "PlayStation 3 - It blows up your living room and kills your granny. But hey! It does it in HD!" Tror jeg foretrakk den med dukken >_< Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 "PlayStation 3 - It blows up your living room and kills your granny. But hey! It does it in HD!" Tror jeg foretrakk den med dukken >_< 7207182[/snapback] :!: Åh Gud dukken ja... Det var ille, men dette ville jeg skutt meg for hvis jeg måtte se den en gang til... Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tja, synes reklamen ikke var såååå ille egentlig. Litt tilfredsstillende å se alt eksplodere. Men den "this is living"-logoen, den er så sinnsykt grisestygg at det er helt vanvittig utrolig. For å si det mildt. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Eg likte i alle fall denne reklama. Ein av dei betre reklamene eg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå