Kjallemann Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hei hei.... Jeg har en Ford sierra is 87'' (och). Jeg har fått et lite problem med ford'n min: Når jeg kjører på motorveien i 100km/t foreksempel, kan den starte å humpe. Det vil si at jeg mister motoreffekten på en måte og den starter å nøkke! Da pleier jeg å gire ned for å dra på(Blåse det ut). Det er ikke ofte det funker! Jeg har ikke alltid denne humpingen, den kommer ofte etter en kø kjøring og varer nesten ut kjøreturen. Men den humper bare enb gang i blandt. Det er veldig irriterende"! Har noen en anelse hva det er ? Håper på svar..... Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Spørs om det kan være TP-sensoren, sensoren som føler gasspjeldets posisjon. Sjekk kontakten inn på hall-giveren også. Forutenom dette er jo standardløsninga å bytte plugger, kabler, rotor, fordelerlokk og bensinfilter. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Prøv å bytte plugger og pluggledninger. Hadde det samme problemet med min sierra. Lenke til kommentar
Kjallemann Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Men jeg byttet plugger og ledninger i sommer....... Lenke til kommentar
Kjallemann Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Ga opp å kjøre til jobben i dag. Når jeg skulle gasse på i dag bare humpet den igjen. Aner ikke hva det er! Det bare nøkker når jeg drar på eller holder konstant gass. Noen som kan hjelpe meg mer? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Dette kan jo høres ut som problemer med kondens?! Har du prøvd kondensfjærner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå