fyx Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det nokon som har prøvd å lada Creative Zen V Pluss i ein "USB ladar". Slik som kan lada mp3 spelara og anna utstyr som skal ladast i USB porten? Eg kjøpe ein "Hama USB-lader", men då eg kobla den til, slo spelaren seg på, men begynte ikkje å lada. Prøvde å lada iPOD'en min med den, og d gjekk heilt fint... Nokon som har gode råd? (utan om å kjøpa orginal creativ ladar då) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvis du har tilgang til en stasjonær pc, kan du lade den i usb porten uten at den står på. Men ellers vet jeg ikke om en måte og lade den på yten en orginal lader. Du kan jo google det litt...? Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 mener du at det går ann å lade creative zen V pluss i USB-porten uten at pcen står på? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 mener du at det går ann å lade creative zen V pluss i USB-porten uten at pcen står på? 7215785[/snapback] Jepps... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvis du har tilgang til en stasjonær pc, kan du lade den i usb porten uten at den står på.Men ellers vet jeg ikke om en måte og lade den på yten en orginal lader. Du kan jo google det litt...? 7206089[/snapback] Fungerer det med den medfølgende laderen i Creative ZEN Vision:M også? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Følger den med lader (til stikkontakt) på Zen Vision:M? Det fungerer og lade Zen Vision:M via usb porten hvis det var det du lurte på og jeg missforstod... Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg har kjøpt Creativ Zen V plus til dama i jule gave, første vi gjorde var å slå på mp3 spilleren og hørte litt på fm radioen. Virket bra det, men så skulle vil koble den til pc'en etter jeg hadde installert program varen som det sto i bruksanvisningen. Når jeg plugget mp3 spilleren i pc'en så kom det opp "Kjenner ikke igjen USB-enhet" Hvorfor kommer det? Kommer heller ikke opp lade ikonet på mp3 spilleren. Noen tips? Klarer den ikke å lade mp3 spilleren om det er lite batteri igjen!?!?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har kjøpt Creativ Zen V plus til dama i jule gave, første vi gjorde var å slå på mp3 spilleren og hørte litt på fm radioen. Virket bra det, men så skulle vil koble den til pc'en etter jeg hadde installert program varen som det sto i bruksanvisningen. Når jeg plugget mp3 spilleren i pc'en så kom det opp "Kjenner ikke igjen USB-enhet" Hvorfor kommer det? Kommer heller ikke opp lade ikonet på mp3 spilleren. Noen tips? Klarer den ikke å lade mp3 spilleren om det er lite batteri igjen!?!?! 7571514[/snapback] Har akkurat samme problemet. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har kjøpt Creativ Zen V plus til dama i jule gave, første vi gjorde var å slå på mp3 spilleren og hørte litt på fm radioen. Virket bra det, men så skulle vil koble den til pc'en etter jeg hadde installert program varen som det sto i bruksanvisningen. Når jeg plugget mp3 spilleren i pc'en så kom det opp "Kjenner ikke igjen USB-enhet" Hvorfor kommer det? Kommer heller ikke opp lade ikonet på mp3 spilleren. Noen tips? Klarer den ikke å lade mp3 spilleren om det er lite batteri igjen!?!?! 7571514[/snapback] Har akkurat samme problemet. 7573134[/snapback] Samma her:\ Lenke til kommentar
ssf Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg fikk denne laderen i julegave til min sansa e270. Alt fungerte knirkefritt til spilleren plutselig slo seg av og den stoppet å lade. Den var jo ikke halvladet engang! Prøvd flere ganger, men til ingen nytte Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå